کامیک-کان: جان لوئیس کستلانوس به سریال Runaways از مارول پیوست

9 October 2018 - 20:17

جان لوئیس کستلانوس (Jan Luis Castellanos) به بازیگران فیلم Runaways «فراریان» از استودیو مارول، برای فصل دوم این مجموعه می‌پیوندد. این خبر در طی پنل مخصوص سریال در کامیک-کان ۲۰۱۸ نیویورک منتشر شد. هوادارانی که در این پنل حضور داشتند، کستلانوس در نقش توفر (Topher) را به همراه بازیگران اصلی این سریال را در طی تریلر آن که به صورت انحصاری و آنلاین در حال پخش شدن بود، دیدند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کستلانوس در طی مصاحبه با Marvel.com گفت:

من واقعا از پیوستن به خانواده Marvel/Hulu/Runaways خوشحال هستم و این برای من مانند یک رویا بود که به حقیقت پیوست. توفر بچه‌ی باهوش و پیچیده‌ای است و بسیار هیجان‌انگیز است که این نقش را بازی کنم. من نمی‌توانم شمارا برای دیدن او منتظر بگذارم!

اگر بخواهیم از داستان فصل اول این سریال بگوییم، باید گفت که فراریان خانه‌شان (و والدین پلیدشان) را ترک کردند و اکنون باید یادبگیرند که روی پای خود بایستند. باید بدنبال سرپناه و غذا باشند و در عین حال از یکدیگر مراقبت کنند. بچه‌های ما فهمیده‌‌اند که تنها خودشان را دارند و این چه بد باشد چه خوب باید ادامه دهند. همچنین سرنگون کردن PRIDE کاملا به آنها بستگی دارد. اما در این بین، شخصی یک پیام سری به جونا (Jonah) ارسال کرده است. آیا در بین فراریان جاسوس وجود دارد؟ این در حالی است که PRIDE تمرکزش را بر پیدا کردن بچه‌ها گذاشته است و جونا نقشه‌ی خطرناک خود را در ذهن دارد.

تیم بازیگری فصل دوم سریال شامل آریلا بارر (Ariela Barer) بازیگر New Girl و One Day at a Time در نقش گرت یورکس (Gert Yorkes)، لیریکا اوکانو (Lyrica Okano) بازیگر The Affair و Unforgettable در نقش نیکو مینورو-تا (Nico Minoru–tough)، رینزی فلیز (Rhenzy Feliz) بازیگر Teen Wolf و Casual در نقش الکس ویلدر (Alex Wilder)، گرگ سولکین (Gregg Sulkin) بازیگر Faking It و Don’t Hang Up در نقش چیس استین (Chase Stein)، ویرجینیا گاردنر (Virginia Gardner) بازیگر Goat و Little Bitches در نقش کارولینا دین (Karolina Dean) و آلگرا آکاستا (Allegra Acosta) بازیگر ۱۰۰Things to do Before High School و Just Add Magic در نقش مولی هرناندز (Molly Hernandez) هستند. خالقان O.C و Gossip Girl یعنی جاش شوارتز (Josh Schwartz) و استفانی سوج (Stephanie Savage) به عنوان دستیار شورانر، نویسنده و تهیه کننده‌ی اجرایی در کنار جف لوب (Jeph Loeb) و جیم چوری (Jim Chory) از مارول فعالیت می‌کنند.

گفتنی است که فصل دوم سریال «فراریان» ۲۱ دسامبر (۳۱ آذر) از شبکه‌ی Hulu در دسترس است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.