اِما رابرتز به انیمیشن UglyDolls می‌پیوندد

9 October 2018 - 21:03

مطابق با گزارش Deadline اما رابرتز (Emma Roberts) به کلی کلارکسون (Kelly Clarkson) و بلیک شلتون (Blake Shelton) در انیمیشن UglyDolls می‌پیوندد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

رابرتز صداپیشگی کاراکتر Wedgehead را در این فیلم بر عهده خواهد داشت. صداپیشگان دیگر این اثر عبارت‌اند از: نیک جونز (Nick Jones)، پیتبول (Pitbull)، واندا سایکس (Wanda Sykes)، گابریل ایگلسیاس (Gabriel Iglesias) و جانل مونائی (Janelle Monae). کلی آزبری (Kelly Asbury) کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد و رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) نیز این اثر را تهیه خواهد کرد.

ناهنجاری در انیمیشن UglyDolls که براساس برند معروف اسباب‌بازی ساخته می‌شود حکم می‌راند. در شهر متفاوت و ستودنی Uglyville ماکسیِ (Moxy) سرخوش و دوستانش با مسئله‌ی مورد عشق واقع شدن دست‌به‌گریبان هستند و در نهایت پی می‌برند که برای جذاب بودن نیازی به بی‌عیب‌ونقص بودن نیست و آن‌چه که واقعا هستند از اهمیت برخوردار است.

برند پرزرق‌وبرق اسباب‌بازی UglyDolls توسط دیوید هاروَث (David Harvath) و سان-مین کیم (Sun-Min Kim) آفریده شد و به سرعت جاهگاهی کالت را در سراسر دنیا پیدا کرد و توسط انجمن صنعت اسباب‌بازی به عنوان بهترین برند اسباب‌بازی در سال ۲۰۰۶ انتخاب شد. کاراکترهای UglyDolls که نزد خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان محبوب هستند برای زشتی منحصربه‌فردشان در دنیای شگفت‌انگیز زشت‌آباد (Uglyverse)، جایی که تفاوت‌ها پذیرفته و پاس داشته می‌شوند، شناخته می‌شوند.

کمپانی STXfilms انیمیشن UglyDolls را به عنوان آغازگر فرنچایز UglyDolls در تاریخ ۱۰ مه ۲۰۱۹ اکران خواهد کرد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.