سونی تاریخ اکران فیلم ترسناک جیمز گان را به سال ۲۰۱۹ موکول کرد

10 October 2018 - 17:21

طی خبری که روز گذشته پایگاه خبری هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، شرکت سونی یک تاریخ جدید برای پروژه‌ی ترسناک جیمز گان (James Gunn) معرفی کرده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تاریخ اکران فیلم BrightBurn از گان، از ۳۰ نوامبر امسال به بیست و چهارم مه سال ۲۰۱۹ منتقل شد تا آغاز یک آخر هفته‌ی به یادماندنی باشد و می‌رود تا یک باکس-آفیس خوب را هم رقم بزند.

BrightBurn دقیقا در روزی که لایو اکشن Aladdin «علاالدین» از شرکت دیزنی و به کارگردانی گای ریتچی (Guy Ritchie) اکران می‌شود، منتشر می‌گردد. بعلاوه این تاریخ مصادف با فیلم MineCraft از استودیو برادران وارنر (Warner Bros) که یک اقتباس از باز‌ی‌های ویدویی است و همچنین فیلم Stuber از فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox)، به کارگردانی مایکل داوز (Michael Dowse) و با درخشش دیو باتیستا (Dave Bautista) نیز است.

BrightBurn همچنان رمزآلود به نظر می‌رسد و قرار بود در ماه جولای در کامیک-کان سن دیگو پانل داشته باشد که پس از آن‌که خبر اخراج جیمز گان از کارگردانی فیلم سوم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهشکان» منتشر شد، لغو گشت. الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) در میان بازیگران این فیلم به چشم می‌خورد. همچنین برایان گان (Brian Gunn)، برادر جیمز گان به همراه مارک گان (Mark Gunn) پسر عموی آنها، فیلمنامه را نوشته‌اند و دیوید یاروسکی (David Yarovesky) نویسنده‌ی The Hive، کارگردان BrightBurn است.

این تغییر ناگهانی زمان اکران فیلم از جانب سونی آنچنان هم عجیب نبود، چرا که هیچ نشانه‌ای از تبلیغات برای فیلم تا امروز دیده نشده است و البته باید گفت این تغییر تاریخ، نشان دهنده‌ی این است که استودیو به فیلمش اعتماد دارد. از زمانی که جیمز گان، «نگهبانان کهکشان ۳» را رها کرد، در هیچ مصاحبه‌ای شرکت نکرده است. این حرکت زمان بیشتری به او برای پرداختن به فیلم قبل از پرداختن به مطبوعات، می‌دهد.

در یک اقدام دیگر، سونی اکنون تاریخ اکران فیلم ترسناک The Possession of Hannah Grace را سی‌ام نوامبر امسال معین کرده است و تاریخ اکران The Intruder که یک فیلم هیجان‌انگیز از دین تیلور (Deon Taylor) است را هم ۲۶ام آوریل مقرر کرد. این استودیو همچنین گفت فیلم ویل فرل (Will Ferrell) و جان سی ریلی (John C. Reilly) به نام Holmes & Watson نیز ۲۵ دسامبر امسال به روی پرده‎‌ی سینماها می‌رود.

منبع: HollywoodReporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.