دواین جانسون در فیلمی از نتفلیکس بازی خواهد کرد

10 October 2018 - 23:00

نتفلیکس حقوق اثر John Henry and The Statesmen از تام ویلر (Tom Wheeler) نویسنده‌ی فیلم The Lego Ninjago، که توسط  هیرام گارسیا (Hiram Garcia) رئیس Seven Bucks Productions توسعه یافته است را بدست آورد. این فیلم توسط جیک کسدن (Jake Kasdan) کارگردانی خواهد شد و دواین جانسونِ (Dwayne Johnson) بزرگ پس از موفقیت خیره کننده‌اش در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» در آن بازی خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ناگفته نماند که جانسون علاوه بر ایفای نقش اول فیلم یعنی جان هنری (John Henry) در کنار جمعی از برترین بازیگران دنیا، تهیه کننده‌ی فیلم John Henry and The Statesmen نیز است. وی در این خصوص خاطر نشان کرد:

نتفلیکس یک شریک بسیار خوب برای‌ ما است و به کمک هم مخاطبانمان در سراسر دنیا را سرگرم خواهیم کرد. این شخصیت‌های متنوع قرار است یک داستان افسانه‌ای را روایت کنند و با مخاطبان در سرتاسر دنیا صرف نظر از سن، جنس یا منطقه‌ی جغرافیایی ارتباط برقرار کند.

جیک کسدن در کنار دنی گارسیا (Dany Garcia) از Seven Bucks Productions، هیرام گارسیا و دستیار همیشگی‌شان بو فلین (Beau Flynn) از FlynnPictureCo تهیه کنندگان فیلم هستند. تهیه کنندگان اجرایی فیلم: ملوین مَر (Melvin Mar)، وندی جکوبسن (Wendy Jacobson) و ویلر (Wheeler) هستند.

دنی گارسیا در مورد فیلم گفت:

ما بیش از یک دهه است که یک مدل جهانی را برای روایت داستان‌هایمان برگزیده‌ایم. همکاری ما با نتفلیکس یک فرصت بسیار خوب برای دسترسی به مخاطبان متنوع است. ما قطعا از داشتن این فرصت هیجان‌زده هستیم.

اسکات استابر (Scott Stuber)، رئیس نتفلیکس در این رابطه اذعان کرد:

دواین یک سوپراستار جهانی است و به طور قابل توجهی، از محبوب‌ترین بازیگران دنیاست. او و جیک، زوجی فو‌ق‌العاده‌ هستند که سابقه‌ی موفقیت‌آمیزی در سرگرم‌کردن مخاطبان در سراسر دنیا را دارند. ما از همکاری با آنها و Seven Bucks Productions و همچنین FPC خوشحالیم. این یک داستان جهانی است و ما بی‌صبرانه منتظر آوردن این شخصیت‌ها به محیط گرم خانواده‌ها در سراسر دنیا هستیم.

هیرام گارسیا اضافه کرد:

توسعه‌ی یک دنیای بزرگ از شخصیت‌هایی که بخش زیادی از هواداران داخلی و همینطور جهانی را سرگرم کند، برای شرکت Seven Bucks Productions همواره یک اولویت بوده است. روحیه‌ و عقاید فوق‌العاده‌ی تام، کاملا با حس خلاقانه‌ی شرکت ما عجین شده است. ما به دنبال توسعه‌ی این جهان مشترک هستیم که توسط تعداد زیادی از قهرمانان آمریکایی و بین‌المللی اداره می شود. امکانات نامحدود است.

Seven Bucks Productions و FlynnPictureCo اخیرا در فیلم Jungle Cruise با درخشش دواین جانسون با یکدیگر همکاری داشته‌اند. جانسون و Seven Bucks اکنون در حال فیلمبرداری  Hobbs and Shaw «هابز و شاو» در لندن هستند. کسدن اما در مرحله‌ی پیش‌تولید دنباله‌ی فیلم Jumanji «جومانجی» است که سونی تاریخ اکران آن‌را دسامبر ۲۰۱۹ معین کرده است. ویلر اکنون شورانر سریال Cursed از نتفلیکس است که بر اساس کتابی از فرانک میلر (Frank Miller) ساخته می‌گردد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.