رافی گَورون به سریال Godfather of Harlem می‌پیوندد

10 October 2018 - 19:17

متعاقب انتخاب اخیر جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito)، ستاره‌ی سریال Breaking Bad «افسارگسیختگی» برای ایفای نقش آدام کلیتون پاول (Adam Clayton Powell) اکنون Deadline گزارش می‌دهد که رافی گورون (Rafi Gavron) رسما به عنوان بازیگر ثابت به سریال درام جنایی Godfather of Harlem «پدرخوانده‌ی هارلم» پیوسته است. او در کنار فارست ویتاکر (Forest Whitaker)، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار نقش‌آفرینی خواهد کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

گورون کاراکتر یک گنگستر جوان پرهیاهو به نام ارنی نانزی (Ernie Nunzi) را به تصویر خواهد کشید که رویای پیوستن به خانواده‌ی Genovese را در سر می‌پروراند. ارنی کاراکتری بسیار خوش‌تیپ، جاه‌طلب و خشن وصف شده که بخشی از مافیایی جدیدی‌ست که متأثر از ناآرامی‌های دهه‌ی ۱۹۶۰ شکل گرفت.

«پدرخوانده‌ی هارم» داستان بامپی جانسون (Bumpy Johnson با بازی فارست ویتاکر) را روایت می‌کند که در اوایل دهه‌ی ۱۹۶۰ پس از گذراندن ده سال محکومیت در زندان به محله‌ای که زمانی بر آن حکم می‌راند بازمی‌گردد. در حالی که خیابان‌ها در سیطره‌ی گروه‌های تبهکار ایتالیایی قرار دارند، بامپی رهبری خانواده‌ی جنایت‌کار The Genovese را در راستای بازپس‌گیری قدرت بر عهده می‌گیرد. او در خلال نبردی بی‌رحمانه اتحادی را با مالکوم ایکس (Malcolm X)، کشیش تندرو شکل می‌دهد و از این طریق در بحبوحه‌ی ناآرامی‌های اجتماعی و جنگ گروه‌های تبهکار که خطر چندپارگی شهر را به همراه دارد قدرت سیاسی خود را ارتقا می‌دهد. این سریال تلاقی فعالیت‌های جنایت‌کارانه‌ی زیرزمینی با جنبش‌های حقوق مدنی در یکی از پرآشوب‌ترین برهه‌های تاریخ آمریکا توصیف شده است.

ویتاکر به همراه نینا بونجیوی (Nina Bongiovi)، جیمز آچسون (James Acheson)، مارکوان اسمیت (Markuann Smith)، کریس برانکاتو (Chris Bramcato) و پاول اکستین (Paul Echstein) تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارند.

منبع:Comingsoon

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.