دیو باتیستا از علاقه‌اش برای بازی در دنباله فیلم Suicide Squad می‌گوید

10 October 2018 - 21:30

جیمز گان (James Gun) نویسندگی و احتمالا کارگردانی فیلم بعدی Suicide Squad (جوخه انتحار)  را برعهده خواهد داشت. او خواستار حضور ستاره‌ی فیلم Guardians of Galaxy (نگهبانان کهکشان) خود، دیو باتیستا (Dave Bautista) در این فیلم است. روز سه شنبه و پس از انتشار این خبر که گان پروژه‌ی بعدی برادران وارنر را خواهد ساخت؛ باتیستا نیز از علاقه و آمادگی خود برای پیوستن به فیلم‌های دنیای دی سی خبر داد. لطفا در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کجا را باید امضا کنم؟

این توییتی بود که او به همراه قرار دادن لینک خبر کارگردانی یک فیلم کامیک بوکی مارول توسط گان در استوری خود، منتشر کرد.

در ماه جولای، دیزنی و مارول، گان را پس از توییت‌های قدیمی توهین آمیزش در حمایت از رئیس جمهور دونالدو ترامپ، از پروژه‌ی سوم “نگهبانان کهکشان” اخراج کردند. بازیگران فیلم‌های مارول در بیانیه‌ای گروهی در حمایت از گان، خواستار لغو اخراج او از دیزنی و بازگشت او به پروژه‌ی مربوطه شدند. در ادامه‌ی این حمایت، باتیستا از این‌ها هم فراتر رفت و دیزنی را بخاطر این تصمیمش سرزنش کرد و گفت دیگر نمی‌خواهد بخشی از این کمپانی باشد. او کمپانی دیزنی را “تهوع آور” خواند. او حتی نام “دیزنی” را نیز زیر تعدادی از توییت‌های توهین آمیز و انتقادی‌اش تگ کرد.

باتیستا همچنین اذعان داشت که اگر گان فیلمنامه‌ی Guardian ۳ را ننویسد، در آن بازی نخواهد کرد؛ پروژه‌ای که هم اکنون فیمنامه‌ی آن نوشته شده است. در تاریخ ۲۴ اوت، هالیوود ریپورتر از نامحدود سازی Guardian ۳ توسط دیزنی خبر داد.

انتظار می‌رود باتیستا در Avengers 4 (انتقام جویان۴) حضور داشته باشد. اکران اولیه‌ی این فیلم در سوم مه سال آینده اتفاق خواهد افتاد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.