بازیگر بعدی که به سریال Fantasy Island اضافه می‌شود، جیمی او. ینگ خواهد بود

10 October 2018 - 22:00

به گزارش خبرگزاری هالیوود ریپورتر در مورد سریال کلاسیک Fantasy Island، محصول آینده‌ی شبکه ABC، این سریال تنها یک روز پس از یافتن بازیگر نقش اصلی مورد نظر خود یعنی مایکل پنا (Micheal Pena) اینک گزینه‌ی بعدی بازیگری خود را در جیمی او. ینگِ (Jimmy O. Yang) کمدین یافته است. لطفا تا پایان این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

Fantasy Island در سال‌های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۴ از شبکه‌ی ABC پخش شد و به سرعت مورد توجه هواداران قرار گرفت. این درام لحن تاریکی داشت و مقداری ماورالطبیعه بود. بازدید کنندگان به جزیره می‌آمدند تا فانتزی‌های خود را مشاهده کنند. مهمانان می‌توانستند هر فانتزی را در این جزیره‌ی منحصر به فرد تحت نظارت آقای روارک (Roarke) که این نقش را ریکاردو مونتالبان (Ricardo Montalban) بازی می‌کرد، در اقیانوس آرام مشاهده کنند. اما به تدریج بازدیدکنندگان متوجه شدند که در حال رویارویی با چالش‌هایی هستند.

وادلو در همکاری اخیرش با Blumhouse  در فیلم ترسناک Truth Or Dare حدود ۱۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی کسب درآمد کرده است و این در حالی است که بودجه‌ی کل فیلم مبلغ ۵ میلیون دلار بوده است. او دستیار نویسنده‌ی Fantasy Island همراه با کریس روچ (Chris Roach) و جیلیان جیکوبز (Jillian Jacobs) خواهد بود و جیسون بلام (Jason Blum) تهیه کننده‌ی این فیلم است. وادلو همچنین تهیه کننده‌ی اجرایی این فیلم نیز در کنار کوپر ساموئلسئون (Couper Samuelson) از Blumhouse و مت میلان (Matt Milan) از شرکت سونی خواهد بود.

ینگ در نقش برکس، سردسته‌ی مهمانانی که به جزیره می‌آیند ظاهر خواهد شد. این کمدین ۳۱ ساله بیشتر برای بازی در نقش پرطرفدارش در سریال کمدی Silicon Valley که از شبکه HBO پخش می‌شد و همچنین حضور در فیلم تجاری موفق Crazy Rich Asian (آسیایی‌های خرپول)، که مورد انتقاد وسیع منتقدین قرار گرفت و مدت زیادی نیز از اکران آن نمی‌گذرد، در میان دنبال کنندگان سینما و تلویزیون شناخته می‌شود.

پنا در طی پنج سال گذشته، حضور گسترده‌ای روی پرده‌های کوچک و بزرگ سینما داشته است. از جمله پروژه‌های عظیمی که او در آن‌ها همکاری به عمل آورده است می‌توان به فرنچایز Ant Man (مرد مورچه‌ای)، The Martin (مریخی)، The Lego Ninjago Movie (فیلم لگو نینجاگو)، و A Wrinkle in Time (چین خوردگی در زمان) اشاره نمود. همچنین در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور او در فصل چهارم ریبوت موفق نتفلیکس، Narcos: Mexic (نارکوس: مکزیک) خواهیم بود. گفته می‌شود ینگ در فیلم The Mule، درام/جنایی پیش روی کلینت ایستوود بزرگ (Clint Eastwood) و اثر لایو اکشن و اقتباس شده از کارتون کلاسیک نیکلدئون تحت عنوان Dora The Explorer (دوری مکتشف) نیز حضور خواهد داشت؛ او در این سریال نقش یکی از شخصیت‌های کلیدی سریال یعنی پدر خانواده را ایفا خواهد کرد. Dora The Explorer هم اکنون در استرالیا در حال فیلمبرداری است‌.

از جمله فیلم‌های اخیر و محصولات تازه‌ی کمپانی بلوم هاوس می‌توان از The First Purge, Unfriended, Dark Web و Upgrade نام برد. پروژه‌های آینده‌ای این کمپانی نیز شامل موارد زیر خواهد بود: بازگشت شخصیت تخیلی لوری استرود به دنباله‌ی سریال “در هالووین” از جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis)،انتشار فیلم Glass از ام. نایت شایمالان (M. Night Shaymalan) که سومین فیلم از سه‌گانه‌‌ای خواهد بود که دو فیلم پیشین آن به ترتیب Unbreakable (نشکن) و Split (شکافته) نام داشت و با درخشش ستارگانی همچون بروس ویلیس (Bruce Willis)، جیمز مک آوی (James McAvoy) و ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Javkson) همراه خواهد بود و در آخر، انتشار فیلم BlacKkKansman از اسپایک لی (Spike Lee).

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.