احتمالا جیمز گان کارگردان و نویسنده فیلم جدید جوخه انتحاری است

10 October 2018 - 21:30

سایت خبری io9 گزارش داده که جیمز گان که چندی پیش از فرنچایز مارول و دیزنی، نگهبانان کهکشان، اخراج شد، در حال مذاکره برای نوشتن فیلم‌نامه سری دوم جوخه انتحاری دی‌سی است و احتمالا این دنباله را کارگردانی نیز خواهد کرد. فیلم جدید جوخه انتحاری احتمالا شخصیت‌های متفاوتی در این سری حضور خواهند داشت و این دنباله مستقیمی بر فیلم اول نخواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی سال ۲۰۱۶، فیلم اصلی جوخه انتحاری به فروش جهانی ۷۴۵ میلیون دلار دست یافت، احتمال ساخت دنباله آن قوی بنظر می‌رسید. دیوید آیر (David Ayer) کارگردان فیلم اول، تصمیم گرفت در فیلم دوم حضور نداشته باشد و قرار بود جوم کالت‌سرا (Jaume Collet-Serra) و مل گیبسون (Mel Gibson) این سری را کارگردانی کنند که اعلام شد گاوین اُکانر (Gavin O’Connor) برای نوشتن و کارگردانی سری دوم قرارداد امضا کرده است.

از آن زمان به بعد ناکامی فیلم لیگ عدالت باعث ایجاد موج ناامیدی در دنیای دی‌سی شد و برادران وارنر شروع به ساخت فیلم‌های ابر قهرمانی کرد. دنباله‌های پروژه‌هایی مانند لیگ عدالت و مرد آهنی کنسل شدند و شایعه شد هنری کویل و بن افلک از نقش‌های بتمن و سوپرمن خداحافظی خواهند کرد. سپس رسما اعلام شد پروژه‌هایی همچون Flashpoint, Green Lantern Corps و رومانس هارلی کوین/جوکر و فیلم مستقل سایبورگ نیز ساخته می‌شوند. حالا امسال دسامبر، آکوامن و سال بعد شزم! و زن شگفت‌انکیز ۱۹۸۴ اکران می‌شوند و در حال حاضر فیلم‌های جوکر و Birds of Prey در حال ساخت هستند. بتمن به کارگردانی مت ریوز نیز در حال ساخت است.

در ماه ژوئیه، استودیو والت دیزنی، گان را از پروژه نگهبانان کهکشان به دلیل توییت‌های جنجالی این کارگردان، کنار گذاشت. هرچند تیم بازیگران این فیلم از گان حمایت کرده و خواستار بازگشت او به فیلم شدند.

اوایل امسال گان اعلام کرده بود که نگهبانان کهکشان ۳ در سال ۲۰۲۰ اکران می‌گردد. قرار بود فیلم‌برداری این پروژه از پاییز امسال در آتلانتا شروع شود اما حالا تاریخ آغاز تولید آن نامشخص است. این سری، پایانی بر فرنچایز نگهبانان کهکشان است.

فیلم جوخه انتحاری در سال ۲۰۱۶ اکران شد و ۷۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. ویل اسمیت (Will Smith)، مارگو رابی (Margot Robbie)، جوئل کینمن (Joel Kinnaman)، وایولا دیویس (Viola Davis)، جای کورتتی (Jai Courtney)، جی هرناندز (Jay Hernandez)، آدویل آکینوی-اباج (Adewale Akinnuoye-Agbaje)، ایک بارینتوز (Ike Barinholtz)، اسکات ایستوود (Scott Eastwood)، کارا ولوینگن (Cara Delevingne)، آدام بیچ (Adam Beach) و کارن فوکورا (Karen Fukuhara) بازیگران این فیلم بودند. این اقتباس را دیوید آیر برای استودیو برادران وارنر نوشت و کارگردانی کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.