ساموئل ال. جکسون و آنتونی مکی در فیلم The Banker دوباره با یکدیگر هم‌بازی می‌شوند

11 October 2018 - 09:00

مطابق با گزارش Deadline ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، آنتونی مکی (Anthony Mackie)، نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) و نیا لانگ (Nia Long) برای نقش‌آفرینی در فیلم The Banker به کارگردانی جرج نولفی (George Nolfi) قرارداد امضا کرده‌اند. فیلمنامه‌ی این اثر درام توسط نولفی و Niceole Levy نوشته شده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

مطابق با گزارش این خبرگزاری، The Banker براساس داستان واقعی دو کارآفرین آمریکاییِ آفریقایی‌تبار به نام‌های برنارد گرت (Bernard Garrett) و جو موریس (Joe Morris) است که در طی دهه‌ی ۱۹۵۰ سعی می‌کنند با استخدام یک مرد سفیدپوست به نام مت استینر (Matt Steiner) از طبقه‌ی متوسط برای تشکیلات‌شان و تعلیم او برای وانمود کردن به ریاست کسب‌و‌کار آنها در حالی که خودشان در لباس سرایدار و راننده فعالیت می‌کنند، محدودیت‌های نژادی آن زمانه را دور بزنند. Eunice همسر برنارد نقشی کلیدی در راه‌اندازی تشکیلات آن‌ها بازی می‌کند. گرت و موریس به دو تن از ثروتمندترین و موفق‌ترین مالکان مستغلات در کشور تبدیل می‌شوند در حالی که استینر در نقش رئیس فعالیت می‌کند. اما موفقیت این دو نفر با خطر برملا شدن موقعیت‌شان مواجه می‌شود و همه چیز در آستانه‌ی فروپاشی قرار می‌گیرد.

ساموئل ال جکسون و آنتونی مکی پس از حضور مشترک در فیلم‌های Captain America: Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» و Avengers: Age of Ultron «انتقام‌جویان: عصر اولتران» در این فیلم بار دیگر با یکدیگر همکاری می‌کنند.

جکسون تابستان با صداپیشگی دوباره در فیلم Incredibles 2 «شگفت‌انگیزهای ۲» ساخته‌ی برَد بِرد (Brad Bird) موفقیت کسب کرد. او همچنین در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ در فیلم Glass ساخته‌ی ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) دیده خواهد شد.

مکی اخیرا در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» دیده شد. او در فیلم درام The Hate U Give که در تاریخ ۱۹ اکتبر به روی پرده‌ی سینماها می‌رود ایفای نقش می‌کند.

هولت با حضور در مجموعه‌فیلم X-Men «مردان ایکس» در قالب هنک مک‌کوی (Hank McCoy) ملقب به Beast طعم موفقیت را چشیده است. او در فیلم X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: ققنوس سیاه» که در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ اکران می‌شود بار دیگر نقش خود را تکرار خواهد کرد. او همچنین به تازگی بازی در فیلم Tolkien «تالکین» را به پایان رساند که در آن نقش تالکین، خالق Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» را ایفا می‌کند.

لانگ بخش عمده‌ی حرفه‌ی خود را بر قاب کوچک تلویزیون و حضور در آثاری نظیر Dear White People «مردم سفیدپوست عزیز»، NCIS: Los Angeles و Empire سپری کرده است.

نولفی با ساخت فیلم The Adjustment Bureau در سال ۲۰۱۱ با حضور مت دیمون (Matt Damon) و امیلی بلانت (Emily Blunt) وارد عرصه‌ی کارگردانی شد. آخرین فیلم او Birth of the Dragon «تولد اژدها»، برداشت مدرنی از فیلم‌های کلاسیک بروس لی (Bruce Lee) بود که در سال ۲۰۱۶ اکران شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.