کوین اسمیت: دو قسمت نخست فصل سوم The Flash فوق‌العاده هستند

10 September 2016 - 21:00

بر کسی پوشده نیست که کوین اسمیت (Kevin Smith) یک geek واقعی و بزرگ است؛ مخصوصا زمانی که پای DC Comics و دنیای گسترده DC در میان باشد. آروزی هر خواننده کامیک‌های DC است که بر سر فیلم برداری آثاری مانند Green Arrow و The Flash حاضر باشد و از نزدیک نحوه ساخته شدن این فیلم‌ها و سریال‌ها را مشاهده کند. حال تصور کنید که کوین اسمیت پس از حضور در بعضی از قسمت‌های فصل دوم سریال The Flash، در فصل سوم این سریال، یک قسمت را کارگردانی می‌کند. علاوه بر این، اسمیت یک قسمت از سریال Supergirl را نیز کارگردانی خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

اسمیت در یک ویدیوی جدید سعی داشته تا جزئیات قسمتی نا مشخص از فصل سوم The Flash را برای طرفداران روشن کند و به نوعی آن‌ها را هیجان زده کند. کارگردان این سریال اعلام کرده که اسمیت دو قسمت نخست فصل سوم را دیده است و با توجه به گفته‌های اسمیت، به نظر می‌رسد باید منتظر یک آغاز طوفانی باشیم. در ویدیوی منتشر شده، اسمیت همچنین در مورد کراس‌ اور موزیکال دو سریال The Flash و Supergirl صحبت کرده است که به وسیله خودش کارگردانی می‌شود. اسمیت در ابتدا این گونه می‌گوید:

آن‌ها هم اکنون در حال فیلم برداری قسمت ۶ هستند. من قسمت های ۱و ۲ را دیده‌ام؛ فوق‌العاده بودند. فوق‌العاده بودند. فشردگی کار و فشار به شدت بالا است و من نگران آن هستم.

grant-gustin-kevin-smith-on-the-set-of-the-flash-runaway-dinosaur

اسمیت همچنین این تصور را در روزهای گذشته در حساب فیسبوک خود قرار داد و به عنوان توضیح آن نوشت:

 یک جلسه بودجه FX (جلوه‌های بصری و صوتی) داشتیم و هم‌اکنون به چند جای دیگر می‌رویم. ما در این قسمت صحنه‌های اکشن و مبارزات زیادی داشتیم بنابراین مانند این تصویر من سعی می‌کنم پنهان شوم و به عنوان یک قصه گوی بصری ترسیده‌ام.این قسمت شامل صحنه‌های اولیه و ابرقهرمانی زیادی می‌شود. من به تازگی قسمت‌های اول و دوم سریال را دیده‌ام و می‌دانم که کار تا چه حد فشرده است. این سریال مورد علاقه من است و #Flash لیاقت بهترین تلاش من را دارد.

اسمیت همچنین یکی از قسمت‌های فصل دوم سریال Supergirl را نیز کارگردانی کرده است که طبق گفته‌های او در برنامه his all-things-nerdery talk show نام این قسمت Supergirl Lives نام دارد اما هنوز مشخص نیست که این قسمت در کجای سریال قرار دارد. اگر اسمیت بتواند موفقیت خود در کارگردانی فصل سوم The Flash را به Supergirl نیز بیاورد، CW می‌تواند به این کارگردان دلگرم باشد.

فصل سوم سریال The Flash از ۴ اکتبر سال جاری در شبکه CW آغاز به پخش خواهد کرد. همچنین فصل پنجم سریال Arrow در ۵ اکتبر، فصل دوم سریال Supergirl در ۱۰ اکتبر و فصل دوم سریال Legends of Tomorrow در ۱۳ اکتبر در همین شبکه آغاز به پخش می‌کنند.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.