گبریل آنیون حقوق اثر ۵۰۰Words or Less را بدست آورد

11 October 2018 - 15:00

طبق گزارشی که ددلاین منتشر کرده است ،گبریلِ آنیون (Gabrielle Union) که در فیلم‌هایی مانند Breaking In «به زور وارد شدن» و Being Mary Jane «مری جین بودن» درخشیده‌ و تهیه‌کنندگی آن‌ها را نیز بر عهده داشته‌ است، حق تولید فیلمی، از یک رمان بنام «۵۰۰Words or Less» را در کنار ربل ماوریک (Rebel Maverick) و امیال (Amyale) بدست آورده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان رمانِ ژوله دل روساریو (Juleah del Rosario) که بصورت وزن‌دار هم نوشته شده است، دانش‌آموزی دبیرستانی و چینی/آمریکایی به‌نام نیک چن (Nic Chen) را دنبال می‌کند که با نوشتن مقاله‌های تمام هم‌کلاسی هایش موافقت می‌کند و طی این فرآیند، به حقیقت‌های بزرگی درباره‌ی خودش پی می‌برد و اخلاقش را به‌گونه ای تنظیم می‌کند که تقارن در آن وجود داشته‌باشد.

گبریل آنیون درباره‌ی این رمان خاطر نشان کرد:

من به طور کلی طرفدار داستان‌های جوانان هستم، اما این رمان من‌را کاملا به خود جذب کرد. این رمان در قالب شعری بسیار زیبا بیان شده‌ است و به اکتشاف این‌که هویت برای شما و کسانی که اطراف شما هستند چه معنی دارد، می‌پردازد. این چیزی است که شرکت من در تمام داستان‌هایی که انتخاب می‌کنیم، روی آن متمرکز است و من واقعا هیجان‌زده هستم که این رمان را تا جایی که امکان دارد به زندگی بیاوریم.

جستجو برای حق نویسندگان این رمان برای استفاده از آن ازهفته‌ی گذشته آغاز شده است اما اکنون گبریل شروع به تولید در کنار منال خان (Manaal Khan) و مت نیکولاس (Matt Nicholas) کرده است.

گفته شد که آخرین حضور گبریل آنییون در فیلمی بود که خودش به تولید آن پرداخته‌ بود یعنی Breaking In. ناگفته نماند که این فیلم نقدهای منفی زیادی را دریافت نمود، اما در باکس آفیس به خوبی عمل کرد و برخی از منتقدان به تحسین عملکرد گبریل در این فیلم پرداختند. حضور بعدی گبریل در Being Mary Jane خواهد بود و سپس در فرانچایز Bad Boys و L.A.’s Finest که یک سریال ۱۳ قسمتی است بازی خواهد کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.