پوسترهای جدید فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald منتشر شد

11 October 2018 - 12:00

استودیو برادران وارنر به تازگی پنج پوستر جدید از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت انگیز: جرم‌های گریندل‌والد) که اسپین آفی از سری فیلم‌های خاطره‌انگیز Harry Potter (هری پاتر) است را، منتشر کرد. شما همراهان محترم سینماگیمفا می‌توانید این پوستر‌ها را در پایان خبر ملاحظه فرمایید.

فیلم “جانوران شگفت انگیز: جرم‌های گریندل‌والد” دومین فیلم از سری پنج گانه‌ فیلم‌هایی است که مربوط به جهان جادوگری جدید جی. کی. رولینگ (J.K. Rowling) است. ستاره این فیلم ادی ردمین (Eddie Redmayne) که در نقش نیوت اسکمندر (Newt Scamander) بازی می‌کند، قرار است تا در کنار دیگر بازیگران قسمت قبلی، یعنی کاترین واترسون (Katherine Waterson)، دن فوگلر (Dan Fogler)، آلیسون سودول (Alison Sudol) و ازرا میلر (Ezra Miller) به ایفای نقش بپردازد. بازیگران جدیدی که در این قسمت به فیلم اضافه می‌شوند نیز شامل ستارگانی چون کلودیا کیم (Claudia Kim)، زوئی کراویتز (Zoe Kravitz)، کالوم ترنر (Callum Turner) و همچنین جود لا (Jude Law) در نقش دامبلدور (Dumbledore) و جانی دپ (Johnny Depp) در نقش گرلت گریندلوالد (Gellert Grindelwald)، می‌شود.

در پایان قسمت اول این فیلم، گلرت گریندل‌والد که یک جادوگر قدرتمند سیاه است، توسط کنگره‌ی جادویی ایالات متحده آمریکا (Magical Congress Of The United States Of America یا به اختصار MACUSA) و با کمک نیوت اسکمندر، دستگیر شد. ولی پس از مدتی، گریندل‌والد از بازداشتگاه فرار کرد و قصد کرد که گروهی را جمع‌آوری کند تا بتواند با این‌کار، تمام جادوگران اشرافی و خالص را دورهم جمع کند تا حکومت را در دست گرفته و بر تمام موجودات غیرجادویی حکمرانی کنند.

برای خنثی کردن نقشه‌های گریندل‌والد، آلبوس دامبلدور دانش‌آموز قدیمی خودش، یعنی نیوت اسکمندر را فراخواند تا به او کمک کند؛ نیوت نیز بدون این که از خطرات پیش روی خودش خبری داشته باشد، این کمک‌رسانی را پذیرفت. در یک دنیای جادوگری که دائما درحال تقسیم شدن و تفرقه است، باید میزان وفاداری و عشق را امتحان کرد، حتی در بین اعضای یک خانواده و یا دوستان قابل اعتماد.

“جانوران شگفت انگیز: جرم‌های گریندل‌والد” توسط دیوید ییتس (David Yates)، براساس نمایش‌نامه‌ای به قلم جی. کی. رولینگ کارگردانی می‌شود. تهیه‌کنندگان این فیلم نیز دیوید هیمن (David Heyman)، جی. کی. رولینگ.، استیو کلاوز (Steve Kloves) و لیونل ویگرام (Lionel Wigram) هستند. گویا قرار است این فیلم در تاریخ ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ در سینماهای معتبر دنیا به نمایش گذاشته شود.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.