تریلر بین‌المللی «رالف اینترنت را خراب می‌کند» رسید!

11 October 2018 - 14:30

استودیو انیمیشن‌سازیِ والت دیزنی (Walt Disney Animation Studios) سرانجام تریلر بین‌المللی دنباله‌ی بسیار مورد انتظار Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 «رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲» را منتشر کرد که شامل صحنه‌های جدیدی از این فیلم: از جمله نگاهی به بِیمکس (Baymax) در انیمیشن Big Hero 6 «بیگ هیرو ۶» و باز لایتیر (Buzz Lightyear) در Toy Story «داستان اسباب بازی» است. این تریلر همچنین شامل یک حضور مختصر از ستاره‌ی یوتیوب میراندا سینگز (Miranda Sings) یا همان کولین بالینگر (Colleen Ballinger) نیز می‌شود. شما همراهان سینما گیمفا می‌توانید این تریلر را در ادامه‌ی همین خبر مشاهده بفرمایید.

«رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲»  محیط بازی لیتواک (Litwak) را پشت سر گذاشته و به دنیای هیجان‌انگیز و البته بی حد و اندازه‌ی اینترنت وارد می‌شود و رالف در آن با چالش‌هایی جدید برای زنده ماندن مواجه است. رالف با صداپیشگی جان سی رایلی (John C. Reilly) و وانلوپ وان شویتز (Vanellope Von Schweetz) با صداپیشگی سارا سیلور من (Sarah Silverman) ریسک کرده و پا به دنیای بی‌کران وب گذاشته‌اند تا به دنبال جایگزینی برای ذخیره‌ی بازی ویدیویی وانلوپ یعنی شوگرراش (Sugar Rush) باشند. اما در این مسیر، رالف و وانلوپ با شهروندان این دنیای بزرگ مواجه می‌شوند و برای رسیدن به مقصودشان باید از آنها کمک بگیرند. در بین راه شخصی به نام یس (Yesss) با صداپیشگی تاراجی پی هنسون (Taraji P. Henson) که یک طراح وبسایت است در مسیر آنها قرار می‌گیرد.

اما گفتنی است در این فیلم شاهد گروهی از شاهزاده‌های دیزنی از جمله آیولی کارواریو (Auli‘i Cravalho) یا همان موآنا (Moana)، کریستن بل (Kristen Bell) یا همان آنا (Anna) در فیلم Frozen «یخ زده»، کلی مک‌دونالد (Kelly Macdonald) یا همان مریدا (Merida) در فیلم Brave «شجاع»، مندی مور (Mandy Moore) یا راپونزل (Rapunzel) در Tangled ، آنیکا نونی روز (Anika Noni Rose) یا تیانا (Tiana ) در The Princess And The Frog «شاهزاده و قورباغه»، ایرنه بدرد (Irene Bedard) یا همان پوکاهونتاس (Pocahontas)، لیندا لارکین (Linda Larkin) یا همان یاسمین (Jasmine ) در فیلم Aladdin «علاالدین»، پگی او هارا (Paige O’Hara) یا همان بلِ (Belle) در فیلم Beauty And The Beast «دیو و دلبر» و جودی بنسون (Jodi Benson) یا همان آریل (Ariel ) در فیلم The Little Mermaid «پری دریایی کوچولو» نیز هستیم.

Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph توسط ریچ مور (Rich Moore) کارگردان Zootopia و Wreck-It Ralph به همراه فیل جانستون (Phil Johnston) دستیار نویسنده‌ی Wreck-It Ralph و Zootopia کارگردانی می‌شود و توسط کلارک اسپنسر (Clark Spencer) تهیه شده و ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) هم روانه‌ی سینماها می‌گردد.

منبع: CominSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.