کولسن بیکر و مشین گان کلی در فیلم علمی تخیلی نتفلیکس نقش آفرینی خواهند کرد

11 October 2018 - 14:00

بنابر اخباری که از ددلاین به گوش می‌رسد، رودریگو سنتورو (Rodrigo Santoro) و کولسن بیکر (Colson Baker)، رپر آمریکایی که بیشتر با نام هنری مشین گان کلی (Machine Gun Kelly) شناخته می‌شود به همراه اَلن مالدونادو (Allen Maldonado) و کیانا سیمپسون (Kyanna Simpson) به تریلر علمی تخیلی نتفلیکس که در حال ساخت است، اضافه شده‌اند. جیمی فاکس (Jamie Foxx)، جوزف گوردون-لویت (Joseph Gordon-Levitt) و دومنیک فیشبک (Dominique Fishback) بازیگران اصلی این فیلم بدون عنوانِ هنری جوست (Henry Joost) و آریل شولمن (Ariel Schulman) هستند. لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در حال حاضر داستان فیلم که توسط متسون تاملین (Mattson Tomlin) نوشته شده است، به لطف اریک نیومن (Eric Newman) و برایان انکلس (Bryan Unkeless) همچنان در لفافه قرار دارد. نیومن در پروژه‌هایی همچون دومین سریال اورجینالِ هملاک گرو (Hemlock Grove)، درام جنایی نارکوس و فیلم Bright (درخشان) که یکی از آخرین فیلم‌های پر سر و صدای اورجینال بود، با نتفلیکس همکاری داشته است. او همچنین با تهیه کنندگی چندین فیلم موفق از جمله Dawn Of The Dead (طلوع مردگان) اولین فیلم زک اسنایدر (Zack Snyder)، فیلم The Last Exorcism و فیلمی که جایزه اسکار را در کارنامه دارد، Children Of Men (فرزندان انسان) همکاری‌های خود را با نتفلیکس افزایش داده است.

انکلس اخیرا فیلم I, Tonya (من، تونیا هستم) که موفق به کسب جایزه اسکار هم شد، فرنچایز The Hunger Games (عطش مبارزه)، فیلم پرطرفدار Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول) و درام ورزشی پُر ادعای نتفلیکس؛ First Match را تهیه‌کنندگی کرده است. او همچنین یکی از تهیه‌کنندگان اسپین آف Birds Of Prey و دنباله‌ی Sequel نیز بوده است.

گوردون-لویت در سریال پلیسی Comrade Detective که از Amazon Prime پخش می‌شود و فیلم سال گذشته‌ی Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) حضور داشته است. او که در فیلم The Comedy Central Roast از بروس ویلیس (Bruce Willis) در نقش روست مستر بازی کرده است، اخیرا نیز در حال ایفای نقش در فیلم ۷۵۰۰، تریلر اکشنی که به زودی منتشر خواهد شد، است. فاکس در سال ۲۰۱۷ پس از غیبت سه ساله‌‌اش از دنیای فیلم و سینما، به بازی در فیلم Sleepless (بی‌خواب) پرداخت که نه تنها مورد بی‌مهری منتقدان قرار گرفت، بلکه در فروش گیشه هم با استقبال ضعیف مخاطبان مواجه شد و به نوعی شکست خورد. بعد از آن فاکس به عنوان بازیگر نقش مکمل مرد در تریلر اکشن و موفق Baby Driver بازی کرد. گفته می‌شود او به همراه تارن ایگرتون (Toron Egerton) در برداشت جدید بعدی «رابین هود» حضور خواهد داشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.