فیلم Current War با بازی بندیکت کامبربچ، پخش جهانی گرفت

11 October 2018 - 23:00

شرکت ۱۳Films در همکاری با استودیو Lantern Entertainment که وابسته به شرکت The Weinstein، خریدار Lantern Capital Partners است، توزیع جهانی فیلم تاریخی و حماسی The Current War «جنگ معاصر» را برعهده‌ گرفته است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم، بر روی رقابتی بین مخترع برق، توماس ادیسون (Thomas Edison) با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و جورج وستینگهاوس (George Westinghouse) که یک کارآفرین، مهندس و از پیشگامان صنعت برق بود، با بازی مایکل شنون (Michael Shannon) تمرکز دارد. استودیو Lantern Capital Partners مبلغ ۲۸۹ میلیون دلار برای آنچه که از TWC باقی مانده، پرداخت کرده است.

شرکت partners همچنین پخش خارجی اثر ترسناک و اکران نشده‌ی Polaroid «پولاروید» را پس از اینکه Lantern مالکیت حقوق TWC را بدست گرفت، بر عهده دارد. اما جدای از این موضوع، در فیلم Current War، نیکولاس هولت (Nicholas Hoult)، تام هالند (Tom Holland)، کثرین واترساتون (Katherine Waterston) و توپنس میدلتون (Tuppence Middleton) بازی خواهند کرد. این فیلم توسط آلفونسو گومز-رجون (Alfonso Gomez-Rejon) کارگردانی می‌گردد و اولین بار در فستیوال فیلم تورنتو در سال ۲۰۱۷ معرفی شده است.

فیلم ترسناک «پولاروید» ساخته‌ی کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار لارس کلوبرگ است و تهیه‌کنندگان آن The Ring و The Grudge را هم تهیه کرده‌اند.

۱۳Films یک توزیع کننده‌ی جهانی است که توسط طناز انیسی (Tannaz Anisi) تاسیس شده است و در لوس‌آنجلس قرار دارد. Lantern وابسته به Lantern Capital Partners است که یک استودیو با بیش‌از ۲۷۰ فیلم از جمله The King’s Speech و The Artist است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.