گیشه| فروش ۴ میلیاردی «مغزهای کوچک زنگ زده» در ۲ هفته

11 October 2018 - 22:00

«مغزهای کوچک زنگ زده» همچون اولین هفته اکران خود ۲ میلیارد تومان فروش کرد تا درآمدش از گیشه در دومین هفته اکرانش به بیش از ۴ میلیارد تومان برسد. اما از نکات جالب آمار فروش این هفته می‌توان به سه فیلم کمدی اشاره کرد که در تعقیب فیلم هومن سیدی هستند. این سه فیلم به ترتیب «هشتگ»، «لازانیا» و «هزارپا» هستند.

مغزهای کوچک زنگ زده 

جدیدترین ساخته سینمایی هومن سیدی که سال گذشته برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از چهارشنبه دو هفته پیش در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم در هفته گذشته دو میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان فروش کرد تا درآمدش از گیشه در دومین هفته اکران آن به رقم ۴ میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان برسد.

هشتگ

کمدی «هشتگ» ساخته رحیم بهبودی فر با بازی نیوشا ضیغمى، بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، حدیث فولادوند، محمدعلی کیانی، مهرداد فلاحتگر، ارسلان قاسمی و امید روحانی که از دو هفته پیش در سینماهای کشور به روی پرده رفت، تا کنون ۹۵۸ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته نیز، ۵۸۷ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

لازانیا

«لازانیا» حسین قناعت با بازی جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی ، بهنوش بختیاری ،نفیسه روشن، رضا ناجی و… از چهارشنبه هفته پیش در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم در اولین هفته اکران خود ۵۷۹ میلیون تومان فروش کرده است.

هزارپا

جدیدترین ساخته ابوالحسن داودی، با بازی رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، شهره لرستانی، مهران احمدی، نعیمه نظام دوست، امیر مهدی ژوله و… از ۱۴ هفته پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم در هفته گذشته ۳۷۵ میلیون تومان فروش کرد تا درآمدش از گیشه به رقم ۳۶ میلیارد و ۴۲۹ میلیون تومان برسد.

عرق سرد

دومین ساخته سینمایی سهیل بیرقی، با بازی باران کوثری، امیر جدیدی، سحر دولتشاهی، لیلی رشیدی و هدی زین العابدین از چهارشنبه دو هفته پیش در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم در هفته گذشته ۳۶۴ میلیون تومان درآمد کسب کرد تا فروش کل آن به رقم ۳۶۴ میلیون تومان برسد.

تنگه ابوقریب

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» که در جشنواره فجر سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب کرد، از ۹ هفته پیش در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم تاکنون چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون تومان فروش کرده و در هفته گذشته نیز ۲۲۰  میلیون تومان درآمد کسب کرد.

جاده قدیم

سومین فیلم سینمایی منیژه حکمت با بازی مهتاب کرامتی، ترلان پروانه، هدی زین العابدین، بانیپال شومون و… پس از دوهفته اکران ۲۸۵ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته نیز ۱۴۷ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

سوفی و دیوانه

 «سوفی و دیوانه» مهدی کرم پور که در آن امیر جعفری نقش اصلی را بازی می‌کند پس از دو هفته اکران ۱۲۴ میلیون تومان فروش کرده و در هفته گذشته نیز ۶۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد. به جز امیر جعفری، به آفرید غفاریان، محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، سعید امیر سلیمانی، الهه حصاری و رضا یزدانی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

ماهورا

فیلم سینمایی «ماهورا» ساخته حمید زرگرنژاد با بازی ساعد سهیلی، میترا حجار، کامران تفتی، بهاره کیان افشار و… در اولین هفته اکران خود ۶۲ میلیون تومان فروش کرد.

کاتیوشا

کمدی «کاتیوشا» ساخته علی عطشانی با بازی هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع و… پس از یازده هفته اکران دو میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته نیز ۲۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.