رایان کوگلر برای ساخت دنباله‌ی Black Panther بازخواهد گشت

12 October 2018 - 14:00

به گزارش خبرگزاری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، رایان کوگلر (Ryan Coogler)، که اثر موفق Black Panther «پلنگ سیاه» را برای کمپانی مارول استودیوز (Marvel Studios) ساخته، قرار است برای نویسندگی و کارگردانی دنباله‌ی این فیلم بازگردد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم پلنگ سیاه هم از لحاظ فروش و هم نقد و امتیازات موفقیت‌آمیز بود و در کنار Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» بهترین سال را برای کمپانی مارول رقم زد. این فیلم با فروش داخلی ۷۰۰ میلیون دلاری و فروش بیش از ۱٫۳ میلیارد دلار در سراسر جهان، و همچنین در نظر گرفته شدن برای جوایز اسکار، به بهترین اثر مارول استودیوز در زمان اکران خودش تبدیل شد و ساخت دنباله‌ی آن اصلا دور از انتظار به نظر نمی‌رسید. علاوه بر این، پلنگ سیاه با توجه به تمرکز بر روی نژاد سیاه‌پوستان، از حمایت و طرفداری بسیاری از مردم نیز بهره برد و به یک اثر قویِ فرهنگی تبدیل شد.

کمپانی مارول استودیوز از همان ابتدا تصمیم داشت تا تیم سازنده‌ی قسمت اول را برای قسمت دوم هم در نظر بگیرد. البته زمان ساخت این پروژه همچنان نامشخص بود. بعد از گذشت چند هفته از اکران پلنگ سیاه، خیلی از طرفداران منتظر اعلام ساخت قسمت دوم و تیم سازنده‌ی آن بودند. معمولا بعد از ساخت یک فیلم، سازنده‌ی آن بسیار مشتاق است تا هر چه سریع‌تر ادامه‌ی آن را هم بسازد و کمپانی هم با توجه به موفقیت فیلم، تصمیم می‌گیرد همان عضو کلیدی را دوباره به کار بگیرد. اما در مورد پلنگ سیاه قضیه متفاوت بود و رایان کوگلر زمان زیادی را صرف تصمیم‌گرفتن کرد و حال بالاخره قرار است فیلم‌نامه‌ی قسمت دوم این فیلم را بنویسد و برای ساخت آن پشت دوربین قرار بگیرد.

با توجه به گزارش‌ها، کوگلر، که اخیرا در حال ساخت فیلم Wrong Answer «جواب اشتباه» بوده، قرار است سال میلادی آینده نوشتن فیلم‌نامه را شروع کند و در اواخر ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰، تولید آن آغاز شود. البته مدیران کمپانی‌های مارول استودیوز و دیزنی (Disney)، هنوز اطلاعاتی راجع‌به تاریخ اکران فیلم‌های بعد از Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» و Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» نداده‌اند؛ پس اگر تاریخ اکران دنباله‌ی پلنگ سیاه برای چند سال آینده در نظر گرفته شود، باید انتظار تاخیر در ساخت آن را داشته باشیم.

فیلم‌های انتقام‌جویان ۴ و مرد عنکبوتی: دور از خانه به ترتیب در تاریخ‌های ۳ مه ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۹۸) و ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۹۸) اکران خواهند شد.

منبع: The Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.