تاریخ اکران فیلم The Best of Enemies مشخص شد

12 October 2018 - 14:31

مطابق با گزارش Variety، کمپانی STXfilms تاریخ اکران فیلم درام حقوق مدنی The Best of Enemies با حضور تراجی پی. هنسون (Taraji P. Henson)، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب و سم راکوِل (Sam Rockwell) بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار را تعیین کرده است. این فیلم در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلم The Best of Enemies داستان آن اَتواتر (Ann Atwater)، یک فعال حقوق مدنی در شهر دورهام (Durham) در کارولینای شمالی را روایت می‌کند که یک دهه با سی پی الیس (C. P. Ellis)، رهبر فرقه‌ی کو کلوس کلان (Ku Klux Klan) مبارزه می‌کند. در سال ۱۹۷۱ مطابق با حکم دادگاه این دو موافقت می‌کنند تا جلسه‌ای را که به مدت دو هفته برای پایان دادن به جداسازی‌های نژادی مدارس برگزار می‌شود مدیریت‌ کنند. این رویداد زندگی هر دوی‌شان را متحول می‌کند.

رابین بیسل (Robin Bissell) در اولین تجربه‌ی کارگردانی خود ساخت این اثر را بر عهده دارد. او همچنین فیلمنامه‌ی این اثر را نیز با اقتباس از کتاب The Best of Enemies: Race and Redemption نوشته‌ی اوشا گری دیویدسون (Osha Gary Davidson) به رشته‌ی تحریر درآورده است.

دیگر بازیگران این فیلم عبارت‌اند از: بابو سیسی (Babou Ceesay) که نقش بیل ریدیک (Bill Riddick) را بر عهده دارد که الیس و اتواتر را مجاب کرد که برای سازش با یکدیگر تلاش کنند، آن هچ (Anne Heche)، وس بنتلی (Wes Bentley)، بروس مک‌گیل (Bruce McGill)، جان گَلِگِر (John Gallagher) و نیک سیرسی (Nick Searcy).

تهیه‌ی این فیلم بر عهده‌ی فرد برنستاین (Fred Bernstein)، توبی مگوایر (Tobey Maguire)، دنی استرانگ (Danny Strong)، مت برنسون (Matt Berenson)، بیسل و دومینیک تلسون (Dominique Telson) است. ریک جکسون (Rick Jackson) و جرمیا ساموئلز (Jeremiah Samuels) تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده دارند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.