لارنس کسدن_هم نویسندگی و هم کارگردانی November Road!

12 October 2018 - 18:27

به گزارش Deadline لارنس کسدن (Lawrence Kasdan)، نویسنده‌ی افسانه‌ای Star Wars «جنگ ستارگان»، فیلم هیجان‌انگیز November Road «راه نوامبر» را نوشته و کارگردانی می‌کند. شایان ذکر است این فیلم بر اساس رمانی از لو برنی (Lou Berney) ساخته می‌شود. کسدن در این فیلم اولین باری است که پس از سال ۲۰۱۲ و فیلم Darling Companion دوباره به پشت صحنه می‌رود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان این کتاب در مورد وقایع پس از ترور رئیس جمهور جان‌اف‌ کندی (John F. Kennedy) در نوامبر سال ۱۹۶۳ روایت می‌شود و یک فرمانده‌ی عملیات جاسوسی به نام فرانک گایدری (Frank Guidry) را که در طرح کشتار جان‌اف کندی دخیل است، دنبال می‌کند. هنگامی که دور و بری‌ها کشته می‌شوند، او فرار کرده و در یک خانه به همراه یک همسر و دو دختر و یک سگ، زندگی می‌کند و سعی در تشکیل یک “خانواده‌ی فوری” را دارد که در نهایت اختفاء باشد.

همانطور که گفته شد، کسدن نویسنده و کارگردان November Road است و در کنار شین سالرنو (Shane Salerno) و در یک همکاری بین دو شرکت Kasdan Pictures و The Story Factory تهیه و توزیع فیلم را نیز برعهده دارند.

کسدن در رابطه با فیلم گفت:

November Road یک رمان هیجان‌انگیز است. یک داستان پیچیده، تند و جنایی و البته با چاشنی عشق. این کتاب در بین مردم سرگرم کننده‌ با شخصیت‌هایی متنوع و در همه‌ی سنین جاافتاده است و یک فیلم احساسی و به شدت سرگرم‌کننده خواهد شد.

اما برنی در رابطه با کسدن گفت:

او یکی از بهترین فیلمسازان جهان است و یک کوله‌بار از فیلم‌های منحصربفرد با خود دارد. او حساسیت و انسانیت زیادی در این کتاب دید که از چند ژانر مختلف تشکیل شده و در عین حال یک داستان عاشقانه است.

کسدن شش سال گذشته را در لوکاس فیلم (Lucasfilm) بوده است و در نوشتن هر دو فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» و Solo: A Star Wars Story «انفرادی: یک داستان جنگ ستارگان» کمک کرده است. کسدن در دنیای جنگ ستارگان و در حوزه‌ی نویسندگی برای خود اسم و رسمی بدست آورده است و فیلم‌های The Empire Strikes Back (فیلم پنجم جنگ ستارگان که در سال ۱۹۸۰ منتشر شد) و Return of the Jedi (فیلم ششم جنگ ستارگان که در سال ۱۹۸۳ منتشر شد) و همچنین فیلم Raiders of the Lost Ark از استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) را نیز نوشته است. کسدن در کارنامه‌ی کارگردانی خود فیلم‌های کلاسیکی مثل Body Heat، The Big Chill ،Silverado و The Accidental Tourist را هم دارد. او کارش را با I Love You to Death و Wyatt Earp ادامه داد و پس از خراب‌کاری در اقتباس Dreamcatcher از استفن کینگ (Stephen King)، موقتا کارگردانی را کنار گذاشت. وی پس از موفقیت اخیرش در لوکاس فیلم، بنظر می‌رسد که دوباره به کارگردانی برگشته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.