کریس پرت می‌گوید Guardians of the Galaxy 2 تماشایی‌ترین فیلم تاریخ است!

10 September 2016 - 19:30

در چند سال اخیر با عرضه فیلم‌های باکیفیتی چون Guardians of the Galaxy «محافظان کهکشان» و Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»‌ جامعه طرفداران فیلم‌های سینمایی براساس کامیک‌های مارول توقعات زیادی از این شرکت و استودیوهای فیلم‌سازی پیدا کرده اند. فیلم امسال آن‌ها یعنی Captain America: Civil War‌ «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» هم به لطف استعدادهای کم‌نظیر کارگردانان این فیلم یعنی برادران انتونی و جو روسو (Anthony & Joe Russo) موفقیت‌های زیادی بدست آورد و فروش بیش از ۱ میلیارد دلاری در باکس آفیس آمریکا و دیگر نقاط جهان داشت. با این لیست فوق‌العاده از خاطره‌انگیزترین فیلم‌های ابرقهرمانی، انتظارات و توفعات نسبت به فیلم Guardians of the Galaxy 2‌ هم سر به آسمان گذاشته است. حال بازیگر نقش اصلی این فیلم یعنی کریس پرت (Chris Pratt) در جدیدترین مصاحبه خود اظهار داشته است که قسمت دوم تماشایی‌ترین فیلم تاریخ خواهد بود! برای جزییات بیشتر با سینماگیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

کریس پرت که نقش استارلرد (Star Lord) یا پیتر کوییل را در کامیک‌ها و دنیای محافظان کهکشان بازی می‌کند، در مصاحبه جدیدش نگفت که این فیلم قرار است خوب باشد تا ما را هایپ کند، بلکه گفت قرار است تماشایی‌ترین فیلم تاریخ شود! او اعلام کرد:

فیلم‌نامه خارق‌العاده است. فکر میکنم این فیلم – و اغراق هم نمی‌کنم – قرار است به تماشایی‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شود.

خیلی جاه‌طلبانه است که بازیگر فیلم چنین ادعایی داشته باشد. بله هرروز می‌بینیم که بازیگران و عوامل یک فیلم از آن تعریف می‌کنند و می‌گویند که قرار است فیلم خوبی شود اما اینکه کریس پرت می‌گوید «تماشایی‌ترین فیلم تاریخ» و همچنین اعلام می‌کند که اغراقی در کنار نیست‌ (!)‌ می‌تواند تمامی طرفداران کامیک‌ها و فیلم‌های سینمایی را به وجد آورد. یکی از دلایلی که Guardians of the Galaxy موفق شد و در قلب طرفداران نشست و فروش بی‌نظیری داشت این بود که کسی انتظار خودنمایی به این بزرگی نداشت و هایپ فراوانی قبل از عرضه آن در فضای مجازی نبود.

guardians-of-the-galaxy

این بار قضیه کاملاً متفاوت است! دیگر نمی‌شود روزی از خواب بلند شوید و سایت‌های خبری را بررسی کنید اما گزارش و پستی از فیلم Guardians of the Galaxy 2 نبینید. الان همه انتظار دارند که این فیلم موفقیت غیرقابل تصوری کسب کند و واقعا باکیفیت باشد. کریس پرت و بقیه عوامل ادعا دارند که فیلم از پس این قضیه برمی‌آید اما به عنوان یکی از دنبال‌کنندگان این فیلم‌های ابرقهرمانی به این باور رسیده‌ام که هایپ زیاد انتظارات را بیش از حد بالا می‌برد و توقع طرفداران را غیرواقعی می‌کند که در نتیجه حتی اگر بهترین فیلم تاریخ را هم جلوی رویشان قرار دهند، باز هم این تخیل و توقع ساخته شده در ذهن ارضا نمی‌شود.

البته می‌دانیم که این فیلم قرار است بزرگ شود. کرت راسل (Kurt Russell) در نقش پدر پیتر کوییل در فیلم حضور دارد و سیلوستر استالون (Sylvester Stallone) مشهور هم به عنوان یکی از بازیگران نقش‌آفرینی می‌کند. وین دیزل (Vin Diesel) هم قرار است با صدایی خوفناک تنها دیالوگ خود یعنی I Am Groot را فریاد بزند! جیمز گان (James Gunn)، کارگردان این مجموعه، تا به حال آزادی زیادی در پرداختن به شخصیت‌های خود داشته است چرا که محافظان کهکشان ارتباطی با دیگر شخصیت‌ها و ابرقهرمانان دنیای مارول برروی زمین یا ازگارد نداشته اند! اما شرایط با فیلم دوم و با نزدیک شدن ابرقهرمانان دنیای مارول در نبرد بی‌کرانشان با تانوس (Thanos) عوض می‌شود.

نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ آیا Guardians of the Galaxy 2 تبدیل به فیلمی موفق و یا حتی تماشایی‌ترین فیلم تاریخ می‌شود؟! در ۲۵ آوریل ۲۰۱۷ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) منتظر حضور این فیلم در سینماها باشید.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    فیلم اول واقعاً غیر منتظره بود. من فیلم رو فقط به این دلیل رفتم ببینم که فیلم دیگه اى نبود که کنجکاوى برانگیز باشه ولى تو ى همون ده دقیقه اول فهمیدم چه اتفاق خوبى افتاده. امیدوارم این یکى هم فیلم خوبى باشه، هرچند دسگه عنصر غافلگیرى توش نیست و احتمالا اونقدر تازه نیست. البته فیلم انت من و کینگز من هم براى من همینطور بود. هر دو فیلمهایى بودن که بدون آمادگى براى دیدنشون رفتن و هر دو جداً عالى بودن.