آنتونی راموس به فیلم In The Heights می‌پیوندد

13 October 2018 - 19:00

ورایتی در گزارشی از همکاری مجدد آنتونی راموس (Anthony Ramos) و لین-مانوئل میرلندا (Lin-Manuel Miranda) خبر داد. این دو این‌بار در فیلم جدید میراندا تحت عنوان In the Heights که اقتباسی از فیلم موزیکال Broadway (محصول سال ۲۰۰۵) است، تجدید دیدار خواهند کرد. لطفا تا پایان این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

راموس تا کنون در چندین نقش‌ سرشناس بازی کرده است که از آن‌ها می‌توان به نقش جان لورنس و فیلیپ همیلتون او در فیلم Broadway’s Hamilton اشاره کرد‌. فیلم Monsters and Mendana و سریال تلویزیونی She’s Gotta Have It، از دیگر آثاری هستند که او در آن‌ها هنرنمایی کرده است. در روزهای آتی نیز شاهد حضور او در A Star is Born (ستاره‌ای متولد می‌شود) که با بازی دو سوپر استار هالییود، لیدی گاگا (Lady Gaga) و بردلی کوپر (Bradley Cooper) همراه است، خواهیم بود. گویا راموس در پروژه‌های در حال ساختی که در آینده‌ای نزدیک اکران خواهند شد از جمله Godzilla: King of the Monsters و Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها) نیز نقش آفرینی کرده است.

داستان In the Heights که فیلمبرداری آن در منطقه “ارتفاعات واشنگتن” (Washington Heights) ساکن در نیویورک سیتی کلید می‌خورد؛ در جمهوری دومنیکن اتفاق می‌افتد. جریان این فیلم حول محور یک مغازه‌دار می‌گردد که پس از ارثیه‌ای که از مادربزرگش برایش برجای می‌ماند، مغازه‌‌ی خود را تعطیل و خود را بازنشسته می‌کند. فیلم موزیکال قبلی آن، در سال ۲۰۰۸ در بخش بهترین موسیقی فیلم، موفق به کسب جایزه‌ی تونی شد.

جان ام. چو (John M. Chu) کارگردانی این فیلم که فیلمنامه‌ی آن توسط کیارا آلگریا هودس (Quiara Alegría Hudes) نوشته شده است، را برعهده دارد. میراندا، آنتونی برگمن (Anthony Bergman)، مارا جیکوبز (Mara Jacobs) و اسکات سندرز (Scott Sanders) تهیه‌ کنندگان این پروژه خواهند بود. میراندا که در اثر موزیکال Broadway نقش یوسناوی را ایفا می‌کرد، نویسنده موسیقی متن و لیریک آن نیز بود.

In The Heights تابستان آینده در منطقه‌ی “ارتفاعات واشنگتن” در نیویورک سیتی فیلمبرداری خواهد شد. طبق برنامه‌ ریزی‌های انجام شده، این فیلم برای اولین در ژوئن سال ۲۰۲۰ روی پرره خواهد رفت.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.