برنامه‌ریزی فاکس برای بازسازی فیلم خاطره‌انگیز Rookie of the Year

13 October 2018 - 20:00

گزارشات اخیر ددلاین حاکی از آن است که فاکس مراحل اولیه‌ی تهیه و تولید بازسازی فیلم به‌یاد ماندنی Rookie of the Year را از سر می‌گذراند. نسخه‌‌ی اصلی این فیلم ژانری درام، ورزشی، فانتزی و کمدی داشت و با درخشش توماس ایان نیکولاس (Thomas Ian Nicholas) در جایگاه نقش اصلی خود، همراه بود. در ادامه خبر سینماگیمفا همراه باشید.

دن گرگور (Dan Gregor) که هدایت کارگردانی این فیلم را در دست خواهد داشت، در کنار داگ مند (Doug Mand) نویسندگی آن را نیز برعهده خواهد داشت. این زوج در سال جاری نیز نویسندگی فیلم کمدی/معماییِ Most Likely to Murder را که با درخشش بازیگرانی چون آدام پلی (Adam Pally) و ریچل بلوم (Rachel Bloom) وجولیا گلدانی تلس (Julia Goldani Telles) همراه بود را، برعهده داشتند.

فیلم Rookie of the Year (محصول سال ۱۹۹۳) نوشته‌ی سم هارپر (Sam Harper) که توسط دنیل استرن (Daniel Stern) کارگردانی شد؛ داستان یک بازیکن بیسبال (با بازی نیکولاس) را بازگو می‌کند که پس از صدمه‌ای که به دنبال پَرشش برای گرفتن توپ به او وارد شد، به توانایی پرتاب توپ با سرعتی بالغ بر ۱۰۰ مایل بر ساعت دست می‌یابد. پس از پدیدار شدن چنین توانایی در او، باشگاه شیکاگو کابز در اقدامی برای بردن بازی‌های بیشتر و جذب تماشاگران بیشتر با او قرارداد می‌بندد‌.

با اینکه این فیلم به موفقیت خوبی در باکس آفیس رسید، اما نقدهای متفاوتی از منتقدین دریافت کرد. از دیگر ستارگان حاضر در آن فیلم هم می‌توان از گری بیوسی (Gary Busey)، امی مورتون (Amy Morton)، دن هدایا (Dan Hedaya)، نیل فلین (Neil Flynn) و استرن، نام برد.

در روند بازسازی Rookie of the Year، شاهد بازگشت باب هارپر (Bob Harper) در جایگاه تهیه‌ کنندگی فیلم خواهیم بود. هارپر پیش از این تهیه‌کننده‌ی نسخه سال ۱۹۹۳ فیلم بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.