ویل اسمیت پوستر جدید فیلم Aladdin را منتشر کرد: این شما و این غول چراغ جادو

13 October 2018 - 21:00

ویل اسمیت (Will Smith) که نقش شخصیت نمادینِ “غول” را در لایو-اکشن دیزنی تحت عنوان فیلم Aladdin (علاءالدین) بازی خواهد کرد، پوستر جدید این فیلم را منتشر کرد. در این پوستر که عکس غول چراغ جادو (Genie’s Lamp) در آن قرار دارد، از شما خواسته می‌شود تا آرزوهایتان را زیرکانه انتخاب کنید. شما همراهان گرامی سینماگیمفا می‌توانید پوستری را که اسمیت منتشر کرده است در پایان خبر مشاهده نمایید.

فهرست بلند بازیگران “علاءالدین” عبارت است از: نامزد دو جایزه اسکار، ویل اسمیت در نقش غول که قدرت برآورده کردن سه آرزوی شما از طریق غول چراغ جادویش را دارد، منا مسعود (Mena Massoud) در نقش علاءالدین؛ موش خیابانی بی‌رحم اما دوست داشتنی که توسط دختر سلطان مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، نوئامی اسکات (Noami Scott) در نقش یاسمین، دختر زیبای سلطان که می‌خواهد از چگونه زندگی کردنش بگوید، مروان کنزاری (Marwan Kenzari) در نقش جعفر؛ یک جادوگر شیطانی که نقشه‌های شرارت‌آمیزی می‌چیند تا سلطان را از تخت پایین بکشد تا خود بتواند بر عقربه حکمرانی کند، نوید نگهبان (Navid Negahban) در نقش سلطان؛ فرمانروای عقربه که به‌دنبال شوهری مناسب برای دختر دوس داشتنی‌اش، یاسمین می‌گردد، نسیم پدراد (Nasim Pedrad) در نقش دیلا؛ ندیمه‌ی بااعتماد به نفس شاهزاده یاسمین، بیلی مگنسن (Billy Magnussen) در نقش شاهزاده آندرس؛ خواستگار اسکانلندی (Skanland) که بیشترین شانس را برای ازدواج با شاهدخت یاسمین دارد و نومان اکار (Numan Acar) در نقش حکیم؛ دست راست جعفر و فرمانده‌ی نگهبانان قصر پادشاه.

گای ریچی (Guy Ritchie) کارگردان “علاءالدین” خواهد بود. جان اگوست (John Aguest) فیلمنامه‌ی این فیلم را که براساس فیلم انیمشینی “علاءالدین” (محصول سال ۱۹۹۲) و داستان‌هایی از کتاب “هزار و یک شب” است، می‌نویسد. همچنین می‌توان از دن لین (Dan Lin)، دارنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب؛ مارک پلت (Marc Platt)، جاناتان ایریک (Jonathan Eirich) به عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه و از کوین د لا نوی (Kevin De La Novy) به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن، نان برد. آهنگسازی این فیلم را هم منکن اشمن (Menken Ashman) بزرگ که تا کنون هشت بار موفق به کسب جایزه اسکار شده است در دست دارد. منکن در پروسه‌ی آهنگسازی این پروژه، آهنگ‌های اصلی آن را با همکاری هاوارد اشمن (Howard Ashman) که جایزه اسکار در بخش بهترین ترانه‌نویسی را در کارنامه دارد و تیم رایس (Tim Rice) ضبط خواهد کرد. دو آهنگ دیگر فیلم هم توسط منکن و جاستین پل و بنج پسک (Benj Pasek) که دارنده جوایز متعددی از جمله اسکار و تونی است، نوشته خواهند شد.

نسخه پیشین فیلم “علاءالدین” نامزد پنج جایزه اسکار شد که در این بین توانست برنده‌ی جوایز “بهترین موسیقی متن” و “بهترین آهنگ” برای اهنگ “A Whole New World” شود. انیمیشن علاءالدین که در سال ۱۹۹۲ ساخته شد توسط ران کلمنتس (Ron Clements) و جان مسکر (John Musker) کارگردانی شده بود. مسکر که قبلا فیلم‌ The Little Mermaid را کارگردانی کرده بود می‌خواست آثار کلاسیک دیگری نیز با همکاری دیزنی بسازد. در آن فیلم رابین ویلیامز (Robin Williams) که نقش غول را ایفا ‌می‌کرد، جاناتان فریمن (Jonathan Freeman) نیز در نقش جعفر، لیندا لارکین (Linda Larkin) در نقش شاهزاده یاسمین، فرانک ولکر (Frank Welker) در نقش میمون علاءالدین؛ پال ابو، داگلاس سیل (Douglas Seale) در نقش سلطان و گیلبرت گات‌فراید (Gilbert Gottfried) در نقش لگو بازی می‌کردند.

“علاءالدین” در تاریخ ۲۴ مه سال ۲۰۱۹ در تمامی سالن‌های معتبر سینما اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.