امضای قرارداد ملین آکرمن با بنیاد UTA

14 October 2018 - 09:30

هالیوود ریپورتر در گزارشی اختصاصی خبر از توافق انجام شده بین ملین آکرمن (Malin Akerman) و UTA (مرکز استعدادیابی ایالات متحده آمریکا) می‌دهد. او قبلا با WME همکاری داشته است. لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این بازیگر که نقش مقابل دمیان لوییس (Damian Lewis) را بازی می‌کند، به همراه پل جیاماتی (Paul Giamatti) و مگی سیف (Maggie Siff) در سریال Billions که شبکه شو تایم آن را برای فصل چهارم تمدید کرده است، حضور دارند. او همچنین استعداد کمدی بازی کردن خود را با بازی در فیلم Adult Swim’s Children Hospital، سریال The Comeback از شبکه اچ بی او و سریال Trophy Wife از شبکه اِی بی سی، نشان داده است.

در باب فیلم‌هایی که او بازی کرده است می‌توان به بازی او در فیلم Rampage که با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) هم همراه بود، اشاره کرد. دیگر فیلم‌هایی که آکرمن در آن‌ها نقش آفرینی کرده است عبارتند از: I’ll See You in My Dreams, The Final Girls, Couples Retrearand Watchmen. گفته می‌شود او در فیلم کمدی Friendsgiving به تهیه کنندگی بن استیلر (Ben Stiller)، همبازی کت دنینگز (Kat Dennings) خواهد بود.

از کارهای غیر سینمایی او در دنیای واقعی می‌توان به داوطلب شدن او در انجمن فضای رسانه‌ای (Enviromental Media Association)، بیمارستان کودکان لوس آنجلس و فرصت بین‌المللی اشاره نمود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.