توئیت عجیب برادران روسو و اعلام پایان رسمی تولید Avengers 4

14 October 2018 - 10:31

همچنان هفت ماهِ طولانی تا یک فیلم بزرگ و بدون نام مارول یعنی Avengers 4 «انتقام جویان ۴» و ۵ ماه هم تا اکران Captain Marvel «کاپیتان مارول» باقی مانده است اما به نظر می‌رسد برادران روسو (Russo) به طور رسمی فرآیند تولید بر روی این پروژه‌ی سنگین مارول را به پایان رساندند. این دو کارگردان، در توئیتر، پایان فیلم‌برداری را با انتشار یک عکس مرموز اعلام کردند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اکنون، اگر شما نور صفحه‌ی نمایشتان را زیاد کنید و روی عکس زووم کنید و به عکس خیره شوید، باز هم چیزی جز یک تصویر عجیب نمی‌بینید و تنها صفحه‌ای سفید روبروی شماست! ما هم البته در مورد اینکه این عکس  قصد دارد چه چیزی را  بازگو کند، ایده‌ای نداریم. اما اگر شما نظری در مورد عکس دارید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

جدای از این، چیزی که اهمیت دارد، اتمام کار تولید بر روی «انتقام جویان ۴» به طور رسمی است که بدان معناست آن قسمت رازآلود و مخفی در انتهای داستان بالاخره فیلم‌برداری شد. اگر به ماه سپتامبر برگردیم، مارک روفالو (Mark Ruffalo) خاطر نشان کرد که پایان فیلم هنوز فیلم‌برداری نشده است و بیشتر بازیگران هم در مورد جزئیات کار این قسمت اطلاعی ندارند. وی گفت:

ما حتی نمی‌دانیم که قرار است چه اتفاقی بیوفتد. ما قرار نیست که تنها ری‌شات بگیریم، ما باید فیلم را تمام کنیم که در واقع این کار را نکردیم.

اما در مورد پایانِ این فیلم چه حدسی می‌توان زد؟ ممکن است لحظاتی از «انتقام جویان: نبرد ابدیت» را به یاد داشته باشید که به لطف دستکش تانوس، با بازی فراموش نشدنی جاش برولین (Josh Brolin)، خیل زیادی از شخصیت‌های مارول نابود شدند. کریس اونز (Chris Evans) نیز به تازگی اعلام کرد که فیلم «انتقام جویان ۴» پایان کار او در نقش استیو راجرز (Steve Rogers) یا همان کاپیتان آمریکا خواهد بود. اونس که افتخار بازی کردن این نقش را برای مدت ۸ سال داشت، گفت:

از تمامی کسانی که جلوی دوربین و پشت صحنه بودند و همچنین تمامی مخاطبان و هواداران برای ساختن این تجربه‌ی ماندگار کمال تشکر را دارم.

در زیر اما توجه شما را به توئیت برادران روسو جلب می‌کنیم. گفتنی است که «انتقام جویان ۴» سوم مه ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۹۸) به سینماها می‌رود.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.