ساخت فصل سوم Iron Fist متوقف شد

14 October 2018 - 08:06

به‌نظر می‌رسد فنا ناپذیر بودن برای عنوان Iron Fist بیش‌تر شبیه به یک نام استعاره‌ای است چرا که نتفلیکس در یک حرکت بی‌سابقه ادامه‌ی ساخت این عنوان را بعد از دو فصل متوقف کرده است. فصل سوم این عنوان از مجموعه‌ی مارول دیگر در شبکه‌ی نتفلیکس ساخته نخواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در بیانیه‌ای مشترک از نتفلیکس و مارول گفته شده است که:

همه و همه در شبکه‌ی تلویزیونی مارول و نتفلیکس به این عنوان افتخار می‌کنند و برای تلاش‌‌های سخت کارکنان و بازیگران این عنوان بسیار سپاس گزارند. ما همچنین از هواداران این عنوان بسیار سپاس گذاریم که با ما در دو فصل از این عنوان همراه بودند. اگر چه ساخت این سریال متوقف شده است اما همچنان Iron Fist فنا نا‌پذیر در بین ما خواهد بود.

این جمله‌ی آخر بسیار خوشحال کننده است و می‌تواند معنا‌های زیادی داشته باشد. بدیهی است که دو شخصیت Danny Rand و Colleen Wing می‌توانند در عناوینی همچون Daredevil و Jessica Jones و یا Luke Cage ایفای نقش کنند، عناوینی که همچنان در شبکه‌ی نتفلیکس در حال توسعه هستند.

البته دیزنی در حال ساخت شبکه‌ای برای خود است که در آن تلاش دارد عناوینی از مارول را توسعه دهد که از جمله‌ی آن‌‌ها عنوانی برای Scarlet Witch و Loki است.

به‌نظر ساخت ادامه‌ی این عنوان منطقی است چرا که پایان فصل دوم این عنوان داستان جالبی را به همراه داشت که قابلیت ادامه و ساخت فصلی جدید را در خود گنجانده بود. در پایان فصل دوم این سریال Colleen Wing قلب اژدها را از آن خود کرد و توانست به تبع آن تبدیل به مشت آهنین نیویورک شود. Danny نیز همراه با Ward Meachum  سفری به آسیا می‌رود و بعد از شش ماه آن‌ها با کسانی روبه‌رو می‌شوند که سردسته‌ی آن‌ها Orson Randall نام دارد .

منبع: collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.