مایکل کی ویلیامز به سریال Lovecraft Country اضافه شد

14 October 2018 - 17:30

به گزارش خبرگزاری درپ (TheWrap)، مایکل کی ویلیامز (Michael K. Williams)، که برای آثاری نظیر Hap and Leonard «هپ و لئونارد» و The Purge: Anarchy «پاکسازی: هرج و مرج» شناخته می‌شود، به جمع بازیگران سریال ترسناک و درام جدید شبکه اچ‌بی‌او (HBO) با نام Lovecraft Country «کشور لاوکرافت» اضافه شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال «کشور لاوکراف» براساس رمانی با همین نام و به قلم مت راف (Matt Ruff)، که اوایل سال میلادی جاری چاپ شده، ساخته می‌شود و کارگردان تحسین‌برانگیز فیلم Get Out «برو بیرون»، یعنی جوردن پیل (Jordan Peele)، وظیفه‌ی ساخت آن را برعهده دارد. فیلم‌نامه‌ی این پروژه را میشا گرین (Misha Green) نوشته و او همچنین در نقش شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال هم حضور خواهد داشت. داستان این سریال درباره‌ی جوانی ۲۵ ساله به نام آتیکوس فریمن (Atticus Freeman) است که به همراه دوستش لتیتیا (Letitia) و شوهرعمه‌اش جورج (George) وارد یک سفر در سراسر ایالات متحده آمریکا در دهه ۵۰ میلادی و در دوران «قوانین جیم کرو»، برای پیدا کردن پدر گمشده‌اش می‌شود.

قوانین جیم کرو، قوانینی ایالتی و محلی بودند که بین سال‌های ۱۸۷۶ و ۱۹۶۵ در ایالات متحده آمریکا به تصویب رسیدند. برخی نمونه‌های قوانین جیم کرو، جداسازی نژادی مدارس دولتی، اماکن عمومی و حمل و نقل عمومی، و جداسازی نژادی دستشویی‌ها، رستوران‌ها و آبخوری‌ها برای سفیدپوست‌ها و سیاه‌پوست‌ها محسوب می‌شود.

مایکل کی ویلیامز قرار است نقش کلیدی مونتروز فریمن (Montose Freeman) را که پدر آتیکوس است بازی کند. مونتروز فردی واقع‌بین و مرموز است که خیلی از رمان‌های فانتزی پسرش حمایت نمی‌کند و به نظرش نمی‌توان در هیچ‌کدام از دنیای‌ خیالی آن‌ها زندگی کرد. او بیشتر طرفدار کتاب‌های غیرداستانی، تاریخی و سیاسی است. ویلیامز برای هنرنمایی در این نقش، در کنار بازیگران دیگری از جمله جاناتان ماژورز (Jonathan Majors) در نقش آتیکوس؛ جرنی اسمالت-بل (Jurnee Smollett-Bell) در نقش لتیتیا؛ وونمی موساکو (Wunmi Mosaku) در نقش خواهر لتیتیا؛ الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki) در نقش کریستینا؛ آنجانو الیس (Aunjanue Ellis) در نقش عمه‌ی آتیکوس؛ و کورتنی بی. ونس (Courtney B. Vance) در نقش جورج قرار خواهد گرفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.