ستاره‌ی فیلم شزم! از آرزویش برای پیوستن به لیگ عدالت می‌گوید

14 October 2018 - 21:30

ستاره‌ی فیلم شزم!، زاکاری لوی (Zachary Levi) امیدوار است روزی به لیگ عدالت ملحق شود. فیلم‌های اخیر دی‌سی برای تاریک بودن‌شان مشهور شده‌اند اما آن‌ها به دنبال تغییرات چشمگیر هستند. لذا شزم! بعد از بکارگیری کارگردان ژانر وحشت، دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg)، سریعا پیشرفت کرد. ایده‌ی به تصویر کشیدن پسر نوجوانی با توانایی‌های جادویی برای تغییرشکل به ابر قهرمان بزرگ شده‌ای در این فیلم دیده می‌شود و تریلر اول شزم! ثابت کرد چقدر عوامل فیلم در کارشان جدی هستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لحن روشن همیشه برنده بوده و شزم! را احتمالا برای برادران وارنر و دی‌سی موفق می‌کند. از آنجایی که این فیلم و شخصیت‌هایش در دنیای بزرگتری هستند، طرفداران به دنبال کراس‌اور هستند خصوصا اینکه هنری کویل حضور دارد. هرگونه ملاقات بین شزم و قهرمانان دی‌سی به زمان نیاز دارد و لوی امیدوار است او بخشی از لیگ عدالت باشد.

سایت خبری Entertainment Tonight با لوی مصاحبه‌ای انجام داده و از او درباره تمایل‌اش برای پیوستن به لیگ عدالت در نقش شزم پرسیده و او گفته، صد در صد علاقمند به این احتمال است. چنین کراس‌اوری طرفداران را خوشحال می‌کند اما لوی گفته او قبل از بازی در نقش شزم به این فکر می‌کرده است. او می‌خواهد ببیند شزم با لیگ عدالت چکار می‌کند؟ این خنده‌دار ترین چیزی است که او می‌خواهد:

من یک پسر چهارده ساله‌ام و زن شگفت‌انگیز را داریم و یک کم علاقه این وسط هست. چطور می‌توانی راحت برخورد کنی و به زیباترین زن دنیا که یک الهه هم هست، علاقمند نشوی؟ و چطور می‌توانی کنار بتمن و سوپرمن عادی برخورد کنی؟ منظورم این است که من به همه این‌ها فکر کردم چون بنظرم خیلی جالب است.

او علاوه بر زن شگفت‌انگیز، فکر می‌کند او و فلش هم می‌توانند دوستان خوبی باشند و با هم مسابقه بگذارند. او حتی گفت که مچ انداختن با سوپرمن چیزی است که دوست دارد اتفاق بیفتد. تمامی پیشنهادات لوی جالب بنظر می‌رسند و برای این شخصیت مناسب هستند اما شزم باید به موفقیت دست یابد تا این‌ها تحقق یابند. هرچند اگر شزم خوب ظاهر شود باز هم ضمانتی برای کراوس‌اور وجود ندارد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.