تولیدکنندگان Morbius the Living Vampire جزییات جدیدی از فیلم منتشر کردند

15 October 2018 - 11:29

با توجه به موفقیت فیلم ونوم، ممکن است برنامه‌های سونی برای دنیای مرد عنکبوتی به ثمر بنشیند. آوی آراد و مت تالمچ در مصاحبه اخیر خود با Collider درباره جزئیات مربوط به تبهکار بعدی‌شان یعنی Morbius the Living Vampire صحبت کردند. برای خواندن جزئیات پیرامون این فیلم در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

هر دو تولید کننده تایید کردند که جرد لتو برای بازی در این نقش قرارداد امضا کرده و برای دومین بار در فیلم کمیکی بعد از جوکر ظاهر می‌شود و احتمالا فیلم‌برداری این پروژه فوریه خواهد بود.

آراد عنوان کرد:

بله، این بهترین اتفاق ممکن است که بازیگری مثل لتو یا تام هاردی شخصیت مخصوص به خود را دارند. به سختی می‌توان هر دو آن‌ها را برای بازی کردن قانع کرد. ما با هر دو جلسه گذاشتیم و همه فقط ساکت بودند.

آراد کمی درباره Morbius حرف زد و گفت که این فیلم رده سنی خاص خواهد داشت:

حداقل برای من اینطوری است. چون من نوه و بچه دارم و آن‌ها دوست دارند بعضی از این فیلم‌ها را ببینند. من نوه هفت ساله‌ام را بردم ونوم را دید و واقعا لذت برد.

تالمچ نیز افزود:

جایی نوشته نشده که همه باید یکی باشند. من با آوی موافقم. فیلم‌ باید مناسب رده‌های سنی مختلف باشد. همه‌ی ما در اینباره صحبت کردیم. ورژن‌های دارای رده سنی این فیلم‌ها طرفداران خود را دارند. بنابراین، شما موفق می‌شوید.

هر دو تهیه‌کننده به ونوم بعنوان شخصیتی که برای زیر ۱۳ سال ممنوع است، اشاره داشتند.

آراد اظهار داشت:

ما هیچ جا به توافق نرسیدیم. شما فیلم‌ها را دیدید. هیچ توافقی وجود ندارد. آن ونوم است. وقتی اسم ونوم می‌آید… اصلا فراموشش کنید. وقتی اسم Carnage می‌آید، تنها چیزی که به آن فکر می‌کنید، محدودیت سنی است. اما اگر داستان را بدانید، اگر از کمیک چیزی سرتان شود، هیچ محدودیت سنی وجود ندارد. او روحِ شکنجه شده‌ای است. درباره کارهایی که می‌کند حرف نمی‌زنم چون ما هیچ وقت مجبور نیستیم نشان بدهیم چاقو از کجا تا کجا را می‌برد و خون فواره می‌کند. چیزی که شما باید نشان دهید، انگیزه است. او همین‌طوری بدنیا آمده یا چیزی است که حس می‌کنیم.

فیلم The Morbius را دنیل اسپینوسا (Daniel Espinosa) از فیلم‌نامه‌ای نوشته‌ی برک شارپلس (Burk Sharpless) و مت سازاما (Matt Sazama) کارگردانی می‌کند که براساس شخصیت کمیک مارول است که توسط روی توماس و گیل کین خلق شده و اولین با در شماره ۱۰۱ کمیک Amazing Spider-Man منتشر شد.

شخصیت دکتر مایکل موربیوس سعی بر درمان بیماری خونی نادری دارد که علائم خون‌آشام را دارد و قدرت زیاد و علاقه به خون را به او می‌دهد. این شخصیت بارها با مرد عنکبوتی جنگیده، هرچند سرانجام چندین کتاب درباره‌اش نوشته شده است. او همانند شخصیت Blade the Vampire Hunter در کمیک است. او قبلا در سریال انیمیشنی مرد عنکبوتی دیده شده است.

آراد و تالمچ این فیلم را به همراه لوکاس فاستر، و پالاک پاتل برای استودیو می‌سازند. این یکی از پروژه‌های اسپین‌آف در دست ساخت سونی است، در حالی که ونوم و انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse امسال اکران می‌شوند. اخیرا نیز اعلام شد که فیلم Silk و همچنین Silver and Black و Nightwatch نیز ساخته می‌شوند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.