تعهد شبکه CBS به ساخت سریال Secret Six

15 October 2018 - 20:00

در سال ۲۰۱۵، شبکه CBS تلاش کرد تا بازی ابر قهرمانی را به همراه سریال تلویزیونی Supergirl به برنامه‌های خود اضافه کند؛ که در آن بین موفق به برگرداندن Supergirl به شبکه شد. اما اکنون، به نظر می‌رسد این شبکه باری دیگر تلاش خود را از سر گرفته است. گویا باتوجه به پتانسیل Secret Six دی سی برای مورد اقتباس قرار گرفتن، CBS می‌خواهد سریالی تلویزیونی براساس آن بسازد. لطفا تا پایان این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری ددلاین، شبکه CBS رسما تعهد خود به تهیه‌ی سریال Secret Six را اعلام کرد. ریک مویراگی (Rick Muirragui) نویسنده و تهیه کننده‌ی اجرایی این مجموعه خواهد بود.‌ این سریال داستان شش غریبه را بازگو می‌کند که از لحاظ اخلاقی با یکدیگر بیگانه‌اند و هر کدام از آن‌ها گذشته‌ی خاص، پر رمز و راز و منحصر به فرد خود را دارند. این تیم توسط یک فرد ناشناس تشکیل شده است که با ارسال بلک‌میل‌‌ هایی، آنان را به سوی فساد در تشکیلات و گروهای سیاسی هدایت می‌کند.

بنظر می‌رسد این مجموعه، مانند هیچ کدام از آثاری که قبلا براساس Secret Six ساخته شده‌اند، نیست. Secret Six اولین بار در سال ۱۹۶۸ توسط ای. نلسون برایدول (E. Nelson Bridewell) و فرانک اسپرینگر (Frank Springer) و دومین بار نیز در سال ۱۹۸۸ توسط مارتین پاسکو (Martin Pasko) و دن اسپیگل (Dan Spiegle) ساخته شد. اما معروف ترین تجسم این کامیک، ساخته‌ی سال ۲۰۰۵ از گیل سیمون (Gail Simone) و دیل ایگلشمن (Dale Eagleshman) بود. آن تیم شامل چند تبهکار مرتد به نام‌های اسکندال سَوِج، رگ دول، کتمن، ددشات، چشایر و پردمونِ سرکش بود. اعضای تیم دیگر نیز عبارت بودند از بین، بلک اَلیس، ناک اوت و هارلی کویین.

با این‌که بنظر می‌رسد که Secret Six شبکه CBS از تمام شخصیت‌های اقتباسِ سیمون استفاده نخواهد کرد، اما اسکندال سوج شخصیت ایده‌آلی برای عضویت در هر کدام از دو تیم است. و اگر CBS این سریال را تحت لوای قدرت نام برند دی سی بفروشد، احتمالا او تنها مبارز یا تبهکاری که این چنینی در شبکه ظاهر می‌شود، نخواهد بود.

شما دوست دارید کدام شخصیت‌ها را در سریال تلویزیونی Secret Six ببینید؟ و می‌خواهید چه کسی را در تیم خود داشته باشید؟ لطفا انتخاب‌های خودتان در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید و به ما اجازه دهید که بدانیم شما در این باره چه فکری می‌کنید!

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.