جان سینا در کمدی Playing with Fire بازی می‌کند

16 October 2018 - 12:59

جان سینا (John Cena)، افسانه‌ی ورزش کشتی‌کج و ستاره‌ی فیلم کمدی Blockers قرار است در فیلم Playing with Fire «بازی با آتش»، کمدی جدید کمپانی Paramount Players بازی کند. از اولین نقش‌آفرینی سینا در سال ۲۰۰۶ با فیلم Marine، او از رینگ کشتی‌کج به پرده‌ی سینما نقل مکان کرده است. سینا بر روی ژانرهایی تمرکز دارد که کشتی‌کج او را برای حضور در آن‌ها آماده کرده است: اکشن و کمدی. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این بازیگر در ابتدا با فیلم Trainwreck توانایی‌های کمیک خود را آزمود. او در این فیلم نقش نامزد ایمی شومر (Amy Schumer) را بازی می‌کند. در ادامه‌ی موفقیت غیرمنتظره‌ی این نقش‌آفرینی، این بازیگر نوظهور به نقش‌های کمدی کلیشه‌ای‌تر در فیلم‌های Sisters «خواهران» و Daddy’s Home 2 رو آورد. در هر دوی این فیلم‌ها او نقش کاراکتری نرینه‌رفتار را بازی کرد و خنده گرفتن از مخاطب را به کمدین‌های باتجربه‌تر و مجرب‌تر نظیر ایمی پولر (Amy Poehler)، تینا فی (Tina Fay) و ویل فرل (Will Ferrell) محول کرد. اما در فیلم موفق امسال Blockers سینا بار دیگر با حضور در نقش غیرمنتظره‌ی پدری نگران که تلاش می‌کند تا در جشن آخر سال دبیرستان از دخترش محافظت‌ کند در کانون توجه قرار گرفت.

به زودی سینا در کمدی دیگری ایفای نقش خواهد کرد. مطابق با گزارش Variety ستاره‌ی فیلم Blockers سرگرم نهایی کردن مذاکرات با کمپانی Paramount Players برای ایفای نقش در کمدی خانوادگی «بازی با آتش» است. این اثر که فیلمنامه‌ی آن توسط دن ایون (Dan Ewen) و مت لیبرمن (Matt Lieberman) نوشته شده، داستان سه آتش‌نشان را روایت می‌کند که پس از نجات سه کودک سرکش با هرج‌ومرج مواجه می‌شوند. درباره‌ی دیگر بازیگران این فیلم و نیز نقش سینا در آن اطلاعات بیش‌تری در دست نیست.

این کمدی خانوادگی تنها فیلمی نیست که این ستاره‌ی نوظهور در برنامه‌ی خود برای سال جدید در نظر دارد. او همچنین قرار است در قسمت جدید از مجموعه‌فیلم Transformers و پیش‌درآمد Bumblebee بازی کند. افزون بر این، او به رالف فاینز (Ralph Fiennes)، سلنا گومز (Selena Gomez) و رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در انیمیشن اکشن/ماجرایی The Voyage of Doctor Dolittle خواهد پیوست. سینا به عنوان آخرین رویداد در برنامه‌ی امسالش در ماه نوامبر به عربستان سعودی سفر می‌کند تا در مسابقات قهرمانی کشتی‌کج ریاض شرکت کند.

دنیا جان سینای کشتی‌کج‌کار را بسیار پیش از سینای بازیگر یا حتی سینای کمدین می‌شناخت. نام او اکنون به جنبه‌ای از فرهنگ عامه تبدیل شده است اما شاید او برای همیشه برای ماهیچه‌های برآمده و پرسونای سرسخت خود به جای پرسونای کمدی‌اش شناخته شود. با این وجود او با نقش‌آفرینی مکرر در قالب کاراکترهای کمدی توجه مخاطبان جدیدی را به خود جلب و در نتیجه طرفداران جدیدی پیدا می‌کند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.