ستاره‌ی ددپول به سریال Trinkets پیوست

16 October 2018 - 14:00

بریانا هیلدبرند (Brianna Hildebrand) بعد از همکاری با رایان رینولدز در دو فیلم ددپول، و جلب توجه طرفداران ژانر وحشت با کمدی Tragedy Girls، وارد سریال جدید شبکه نتفلیکس شده است. این سریال براساس رمان Trinkets است که کریستن کیوی اسمیت (Kristen Kiwi Smith) آن را نوشته و هیلدبرند در نقش الودای، دختر جوانی که گروهی از دوستان‌اش را وقتی مجبور است به همایش Shoplifter’s Anonymous برود، دور هم جمع می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای خواهد داشت و کیانا مادیرا (Kiana Madeira) در نقش مویی، کوینتسا سویندلاس (Quintessa Swindellas) در نقش تابیتا، ادیسیس جورجیادبس (Odeases Georgiadis) در نقش نوا، هنری زاگا (Henry Zaga) در نقش لوکا، برندون بوتلر (Brandon Butler) در نقش بردی، لری سالیوان (Larry Sullivan) در نقش داگ، اکتبر مور (October Moore) در نقش ویکی و لاریسا الینیک (Larisa Olynik) در نقش شان بازیگران این مجموعه هستند.

لیندا گیس (Linda Gase) شورانر و تهیه‌کننده اجرایی سریال به همراه شلی زیمرمن، برین لوکنس، و ربکا گلاشو خواهد بود و سارا سینت انگ دو قسمت اول را کارگردانی می‌کند.

خلاصه رسمی سریال در قسمت زیر آمده است:

وقتی سه دختر نوجوان از بخش‌های مختلف کافه مدرسه همدیگر را در همایش Shoplifter’s Anonymous پیدا می‌کنند، دوستی غیرمنتظره‌ای شکل می‌گیرد. الودای، مویی و تابیتا وقتی درباره مشکلات خانوادگی، درام مدرسه و مشکلات پیچیده‌شان صحبت می‌کنند، نقاط قوتی در یکدیگر پیدا می‌کنند.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.