ساخت فیلم فلش به تعویق افتاد

16 October 2018 - 15:00

استودیو برادران وارنر با مشکل دیگری در دنیای گسترده دی‌سی مواجه شده است. به گزارش ورایتی، فیلم مستقل فلش که قرار بود فیلم‌برداری‌اش از ماه مارس آغاز گردد، به تولید در اواخر سال ۲۰۱۹ چشم دوخته تا در سال ۲۰۲۱ این قهرمان سریع دی‌سی راهی سینماها شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بنظر می‌رسد این مشکل تنها زمان‌بندی اشتباه باشد. برادران وارنر و جی‌.کا. رولینگ (J. K. Rowling) اصرار دارند این دنیا به پنج سری از فرنچایز دیو و دلبر نیاز دارد، اسپین‌آف هری پاتر با بازی ستاره‌ی فلش، ازرا میلر (Ezra Miller) که اصرار دارد Sweet Bitch نامیده شود، نقش اصلی این فیلم است. تولید سری سوم دیو و دلبر در ماه ژوئیه آغاز می‌گردد، تاریخی که استودیو فکر نمی‌کند با پیش‌نویس فعلی فیلم‌نامه فلش تقارن داشته باشد.

کارگردان فیلم اورجینال فلش، ریک فامویوا (Rick Famuyiwa) در سال ۲۰۱۶ از این پروژه خارج شد اما جایگزین او، نویسندگان مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه، جان فزانسیس دالی (John Francis Daley) و جاناتان گلدستین (Jonathan Goldstein) همچنان در پروژه حضور دارند.

این خیلی برای بقیه اهمیت ندارد اما برای دی‌سی مهم است چون آن‌ها این روزها شاهد بالا و پایین‌های زیادی هستند. این استودیو دو پروژه بزرگ در راه دارد: آکوامن ساخته‌ی جیمز وان و شزم! و زن شگفت‌انگیز ۸۴ نیز نوامبر ۲۰۱۹ اکران می‌گردد. این استودیو در حال حاضر مشغول ساخت دو فیلم جوکر است که جرد لتو بازیگر یکی از آن‌هاست.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.