استودیو برادران وارنر در جستجوی یک بتمن جدید برای جایگزینی بن افلک

16 October 2018 - 00:00

بنابر گزارشات جدید ورایتی، استودیو برادران وارنر دیگر تمایلی به ساخت فیلم Batman با بازی بن افلک (Ben Affleck) در نقش اصلی آن ندارد و بطور جدی به دنبال یک بازیگر دیگر برای بازی در این نقش می‌گردد.

استودیو گفته است “برای ارزیابی دوباره رویکردمان” نسبت به فیلم‌های الهام گرفته از کامیک‌های دی سی، به ساخت فیلم‌های بتمن با نقش آفرینی بن افلک و فیلم سوپرمن با بازی هنری کویل (Henry Cavill) ادامه نخواهیم داد.

بن افلک ۴۶ ساله، اولین بار در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) به عنوان یک مبارز که علیه جرم و جنایت می‌جنگد و حس امید دوباره را با رو به رو شدن با کویل در Man of Steel (مرد پولادین) در زندگی‌اش می‌یابد ظاهر شد؛ که البته کویل در هفته‌های اخیر خروج خود از این فرنچایز را اعلام کرد. لطفا در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این دو بازیگر باری دیگر در Justice League (لیگ عدالت) در کنار هم به ایفای نقش پرداختند که البته آن پروژه چه در فروش و چه از نظر منتقدان، برای استودیو یک ناامیدی به تمام معنا بود. پس از سه بار نقش آفرینی در فیلم‌های سه گانه‌ی بتمن، افلک اظهار داشت که تمایل دارد باری دیگر نیز این نقش را ایفا کند.

به نقل از هالییود ریپورتر، منابع محلی نزدیک به افلک ادعا می‌کنند که “این ستاره احساس می‌کند هنوز کارش با این شخصیت تمام نشده است” و حتی علاقه‌اش به این شخصیت با خبر بازی خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در نقشمقابل او، جوکر، که با کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) نیز همراه است، بیشتر شده است.

پیش از این کارشناسان صنعتی این تئوری را ارائه کرده بودند که هزینه‌های بالای بیمه‌ای که این استودیو می‌پردازد، و خصوصا به سبب هزینه‌‌ی بالای بیمه‌ی حال حاضر افلک برای تولیداتی همچون پروژه‌ی گران قیمت The Batmanor (دنباله‌ی تئوری لیگ عدالت)، برادران وارنر را مجبور به حذف خود از محصولات بعدی خود خواهد کرد.

پس از ورود افلک به توانبخشی، نماینده‌ی ناشناس استودیو در گفتگو با The Wrap گفت:

به احتمال بسیار زیاد، استودیو جایگزینی برای او خواهد یافت، چرا که هزینه‌های بیمه‌‌‌ی او دارد سر به فلک می‌زند.

اخیرا، شایعاتی پخش شد مبتنی بر اینکه استودیو، جک اوکانل (Jack O’Connell)، بازیگر جوان بیست و هشت ساله را برای این نقش زیر نظر گرفته است.

این شایعات، پس از آن‌که جون از خبرگزاری هالیوود ریپورتر ادعا کرد که فیلمنامه‌ی بتمنِ ریوز (Reeves)، حول یک بروس وین جوان‌تر می‌گردد؛ بروس وینی که جایگزین ابر قهرمان میان‌سال ما با درخشش بن افلک می‌شود. گویا او کسی است که بن افلک را از این نقش خیره‌کننده‌ی دنیای فیلم دی سی، کنار خواهد زد.

جزئیات دیگری از این پروژه در دست نیست. تا کنون ریوز تنها شخصیت‌پردازی فیلم را انجام داده است و استودیو برادران وارنر نیز همچنان به دنبال انتخاب یک تاریخ مناسب برای انتشار فیلم هستند.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.