تصاویر فیلم‌برداری فصل پنجم Arrow شخصیت‌های Mr. Terrific و Artemis را نشان می‌دهند

10 September 2016 - 22:07

دنیای تلویزیونی DC در چند سال اخیر به طور کامل شناخته شده و با قدرت عمل کرده است. به تصویر کشیدن ماجراجویی‌های قهرمانان محبوب و مشهور کامیک‌های DC آن قدر جذاب هستند که موفقیت شبکه CW را تضمین کنند. فصل پنجم سریال Arrow در راه است و رفته رفته اطلاعات و نمایش‌هایی از آن منتشر می‌شود. در جدید ترین اطلاعات درز پیدا کرده شاهد حضور دو شخصیت نام آشنا در سریال هستیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

با این که داستان‌های ابرقهرمانی همیشه به تنهایی جذاب هستند و می‌توانند بازیگران جوانی به مانند استیون آمل (Stephen Amell) در نقش گرین ارو (Green Arrow) را مشهور سازند، اما این داستان‌ها بدون حضور شخصیت‌های کامیک بوکی فرعی به اوج و موفقیت اصلی نمی‌رسند.

در جدید ترین تصاویر لو رفته از جریان فیلم برداری فصل پنجم سریال Arrow، شاهد شخصیت‌های جدیدی هستیم که با توجه به ظاهر آن‌ها و تطابق با کامیک‌ها، به نظر می‌آید آن‌ها Mr. Terrific ،Wild Dog و Artemis در لباس‌های قهرمانی خود هستند.

تیزر امشب Arrow… آیا این یک تیم ارو جدید است؟

cr5gvizviaemovt cr5gvl6vuaadqso cr5gvtpueaaas4a cr5gvipviaeb9ox

— PUNKD Images (@PUNKD_Images) September 9, 2016

با توجه به تصاویری که از جریان فیلم برداری فصل پنجم سریال Arrow منتشر شده است، به نظر می‌آید الیور کویین (Oliver Queen) در حال سرپرستی کردن یک تیم جوان است و این موضوع قطعا تفاوت‌های خوبی را نسبت به فصل‌ پیش رقم خواهد زد.

در طرف دیگر، Madison McLaughlin (سریال Supernatural) در نقش Evelyn Sharp بازگشته است. کسی که طرفداران انیمیشن سریالی Young Justice او را به عنوان آرتمیس (Artemis) می‌شناسند. با این که ظاهر او اصلا شبیه به نسخه‌های کامیک بوکی نیست، اما او را در تصاویر منتشر شده در نقش این شخصیت مشاهده می‌کنیم. این در حالی است که ریک گنزالس‌ (Rick Gonzalez) (سریال Mr. Robot) در نقش Wild Dog بازی می‌کند.

نکته‌ای که در تصاویر فصل پنجم سریال Arrow به چشم می‌آید، عدم وجود جادو و قدرت‌های تخیلی بود؛ چیزی که در فصل چهارم به وفور در سریال پیدا می‌شد و با وجود شخصیت شروری چون دیمین دارک (Damien Darhk) خیلی دور از ذهن نبود. قطعا طرفداران Green Arrow برخلاف طرفداران The Flash و Supergirl، با سبک سیاق بدون جادو بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند.

فصل سوم سریال The Flash از ۴ اکتبر سال جاری در شبکه CW آغاز به پخش خواهد کرد. همچنین فصل پنجم سریال Arrow در ۵ اکتبر، فصل دوم سریال Supergirl در ۱۰ اکتبر و فصل دوم سریال Legends Of Tomorrow در ۱۳ اکتبر در همین شبکه آغاز به پخش می‌کنند.

منبع: Screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.