پخش سریال طنز جدید “شرایط خاص” بعد از محرم و صفر

18 October 2018 - 16:15

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، بعد از پایان یافتن ماه صفر سریال طنز “شرایط خاص” از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این برنامه در حالی است که سریال “حوالی پاییز” نیز به اتمام رسیده است و میتوانیم منتظر پخش این سریال طنز جدید باشیم.

سریال “شرایط خاص” مجموعه‌ای است تلویزیونی به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی سید مرتضی فاطمی که در ابتدای پروسه تولید آن، نام آن “کلاف های رنگی” بود و با این نام کلید خورد.

این مجموعه تلویزیونی در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید شده است که برای پاییز و زمستان سال ۹۷ تمامی تلاش خود را مبنی بر پخش سریال می‌کند. این سریال با بازی کامبیز دیرباز و بهرام افشاری همراه است که میتوان در رابطه با “شرایط خاص” گفت که یک نوع کمدی است که قصه‌گوی موقعیت‌ها است که در طول داستان این موقعیت‌ها به وسیله جا به جا شدن شخصیت‌های داستان بازگو میشنوند.

در این مجموعه تلویزیونی اشاره‌های کوچکی به دفاع مقدس نیز شده و تمامی موضوعات اجتماعی با زبانی شیرین و طنزآلود مطرح میشوند و تمامی قسمت‌های کمدی “شرایط خاص” بیشتر با طنز موقعیت روی میدهد تا اینکه بر پایه طنز کلامی رخ دهند و همین نکته است که حس خوبی به مخاطبان و تماشاگران القا میکند.

عوامل سریال “شرایط خاص” در تهران حتی در روزهای تعطیلات رسمی مانند نوروز ۹۷ نیز مشغول به کار بودند و سر فیلمبرداری حضور داشتند. این کمدی در حدود ۵۰ لوکیشن در تهران فیلمبرداری شده است و پخش آن که توسط تلویزیون دو بار به تعویق افتاده است، در نهایت در اواسط پاییز شروع به نمایش از شبکه ۳ سیما می‌کند.

از میان بازیگران سریال “شرایط خاص” می‌توان به کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت و شهره سلطانی اشاره کرد.

برای مشاهده عکسهای بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.