بازی “پرندگان خشمگین” به تلویزیون خواهد آمد

18 October 2018 - 14:15

به گزارش سینماگیمفا ( سینما فارس)، در رابطه با بازی پرندگان خشمگین، پس از اتمام ساخت انیمیشن “پرندگان خشمگین” (ANGRY BIRDS)، مالک کمپانی “ROVIO” که خود صاحب امتیازات این بازی نیز است قصد دارد سریال بلند “پرندگان خشمگین” را با دفتری در شهر لندن کار کند.

با این وجود هنوز تهیه‌کنندگان این مجموعه و این سریال بلند اطلاعاتی راجع به زمان دقیق شروع به کار پروژه و یا مشخص کردن تعداد دقیق قسمت‌های “پرندگان خشمگین” و حتی این که مراحل تولید چقدر زمان‌بر است و این محصول برای چه زمانی آماده خواهد شد را در اختیار نگذاشته‌اند. اما این اولین سریال بلند برای “پرندگان خشمگین” خواهد بود.

خود کمپانی “ROVIO” با همکاری کمپانی “CAKE” می‌خواهد این پروژه را پیش ببرد که این همکاری قبلا هم برای فروش نمایش‌های بین‌المللی “پرندگان خشمگین” انجام پذیرفته بوده است.

محصول دیجیتالی این مجموعه شامل سریال «انگری بردز تونز۲» و اسپین‌آفِ «انگری بردز بلوز» و «پیگی تِیلز» است که تمامی شخصیت‌های این قسمت‌ها از فیلم سینمایی «انگری بردز»  (ANGRY BIRDS) گرفته شده است.

در سال گذشته قسمت‌های انیمیشن “پرندگان خشمگین” (ANGRY BIRDS) توانست ۳۵۲ میلیون دلار را در گیشه‌های جهانی بفروشد و دومین قسمت از آن نیز در سال ۲۰۱۹ قرار است در سینماهای آمریکای شمالی به روی پرده رود.

از جمله فعالیت‌های دیگر این کمپانی میتوان به  همکاری کمپانی “ROVIO” با کمپانی سرگرمی “BIG FISH” اشاره کرد که در حال توسعه و اجرای برنامه‌ای است به نام آن “گیم شو” که به صورت زنده برگزار می‌شود و با چالش دوبله “پرندگان خشمگین” همراه است.

این کمپانی جدا از تولیدات سینمایی، در حال ساخت پارکی بزرگ با عنوان “پارک سرگرمی دنیای اَنگری بردز” در کشور قطر است.

برای مشاهده عکسهای بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.