ادریس البا هم در کنار تیلور سوئیفت به فیلم Cats پیوست

17 October 2018 - 12:00

باید بگوییم یکی از موفق‌ترین نمایش‌های تلویزیونی تمام دوران، قرار است تا به یک فیلم بسیار موفق در تمام دوران بدل شود. فیلم اقتباسی از لایو-اکشن  Cats «گربه‌ها» یک اسم قابل توجه دیگر هم به لیست بازیگرانش اضافه کرد. گزارش شده است که ادریس البا (Idris Elba) در حال مذاکرات نهایی برای پیوستن به فیلم است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تام هوپر (Tom Hooper) کارگردان این اقتباس است که در آن یان مک‌کلن (Ian McKellen)، جنیفر هدسون (Jennifer Hudson)، جیمز کوردن (James Corden) و تیلور سوئیفت (Taylor Swift) هم بازی می‌کنند. این فیلم قرار است تا در اواخر امسال وارد مرحله‌ی تولید شود و در بیستم دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۹۸) روانه‌ی سینماها می‌گردد.

سریال تلویزیونی اصلی، در سال ۱۹۸۱ پخش می‌شد و چهارمین سریال بلند تاریخ است که بیش‌از ۳۰۰ میلیون دلار کسب درآمد کرد. گفتنتی است در سال ۱۹۹۸ هم از سریال Cats اقتباسی در یک فیلم سینمایی شد.

ادریس البا این روزها یک انقلابی در باکس آفیس فیلم‌هایی که بازی می‌کند به راه انداخته است و از یک فرانچایز موفق به فرانچایز موفق بعدی می‌رود. البا از زمان فیلم اصلی ثور (Thor) در دنیای سینماتیک مارول بوده و نقش هیمدال (Heimdall) را بازی کرده است که در فیلم آخر انتقام جویان یعنی Avengers: Infinity War «نبرد ابدیت» به دست تانوس (Thanos) کشته شد. البا همچنین در فرانچایز Star Trek هم هنرنمایی کرده و یکی از موفق‌ترین آثار کارنامه‌ی او صداپیشگی در Jungle Book «کتاب جنگل» بوده است که در باکس آفیس فوق‌العاده عمل کرد. نکته‌ی جالب توجه در مورد نقش (عنوان نشده) او در فیلم Cats هم این است که شاید مانند شیر خان (Shere Khan) در «کتاب جنگل» ایفای نقش کند.

این بازیگر هم‌اکنون بر سر فیلم‌برداری اسپین-آفی از فرانچایز Fast and Furious «سریع و خشن» به نام Hobbes & Shaw «هابز و شاو» است که در کنار دواین جانسونِ (Dwayne Johnson) بزرگ و جیسون استاتهام (Jason Statham)، نقش منفی فیلم را بازی خواهد کرد.

دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان Hobbes & Shaw به IGN در مورد این اسپین-آف گفت:

این فیلم مانند آثاری از دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ مثل Lethal Weapon و ۴۸Hours است. آن فیلم‌ها از من یک فیلم‌ساز ساختند. بنابراین برای دیدن شیمی جانسون و استاتهام باید آخرین فیلم «سریع و خشن» را دیده باشید و پتانسیل‌های ارتباط بین آن دو را شناخته باشید. ساختن این فیلم به راحتی اینکه بگوییم “باشه برویم آنرا بسازیم” نبوده است.

یکی از فرانچایزهایی که هواداران البا امیدوارند او بازی کند، مجموعه فیلم‌های “جیمز باند” است که هواداران به شدت او را تشویق به ایفای نقش مامور ۰۰۷ می‌کنند که اکنون دنیل کریگ (Daniel Craig) آن‌را بازی می‌کند. با توجه به این‌که فیلم بعدی جیمز باند هنوز در مراحل ابتدایی پیشرفت به کارگردانی کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) است، پتانسیل حضور البا در این فرانچایز، همچنان دور از انتظار است.

سینماگیمفا حتما جزئیات بیشتری از فیلم اقتباسی «گربه‌ها» را قبل از اکران آن در ۲۹ آذر ۹۸، در اختیار شما قرار خواهد داد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.