برترین بازیگر جشنواره سیتجس اسپانیا برای بازیگر فیلم “خوک” به حسن معجونی تعلق گرفت

18 October 2018 - 10:15

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، حسن معجونی بازیگر فیلم سینمایی “خوک” آخرین اثر مانی حقیقی، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره سیتجس اسپانیا شد.

در جدیدترین حضور فیلم اخیر مانی حقیقی در جشنواره‌ی اسپانیایی که در سیتجس به نمایش درآمد و در دریافت نتیجه از میان رقبا، جایزه بهترین بازیگر مرد این مراسم سینمایی به حسن معجونی تعلق گرفت. او که در این فیلم بازیگر نقش اول مرد بود بعد از حضور در چندین رویداد سینمایی، توانست در جشنواره سیتجس که در کاتالونیای اسپانیا برگزار میشود که جشنواره‌ایی مختص فیلم‌های تخیلی و ترسناک است، افتخارآفرینی کند.

همچنین این فیلم سینمایی، پیشتر موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره گرولند از کشور فرانسه شده بود.

نخستین نمایش فیلم “خوک” در جشنواره فیلم برلین بود که نمایش آن در سینماهای ایران نیز همزمان با حضور در رویدادهای سینمایی دیگر آغاز شد و چند ماهی است که از شروع آن میگذرد.

در رابطه با آخرین اثر مانی حقیقی، از تاریخ  ۱۳ آذر ماه که مصادف با ۵ دسامبر است در فرانسه به اکران در خواهد آمد و از جمله نقاطی که این فیلم به اکران درآمده است عبارت اند از: سوییس و روسیه و کشورهای اروپای شرقی.

از بازیگران فیلم “خوک” میتوان به حسن معجونی، لیلا حاتمی، پریناز ایزدیار، لیلی رشیدی، سیامک انصاری، مینا جعفرزاده، آیناز آذرهوش و علی مصفا اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم “خوک” به این صورت آمده است:

“حسن خشمگین است. او مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده است. ستاره محبوبش صبر ندارد و او می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش دیگر عاشقش نیست. دخترش بزرگ شده و دیگر مستقل است. مادرش پیر شده و کم‌کم حافظه خود را از دست داده. مزاحم جذابی او را هر جا می‌رود تعقیب می‌کند و اصرار دارد حسن او را وارد دنیای سینما کند. از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است، اما حسن را نادیده گرفته است. حسن رنجیده است: آیا او مهمترین فیلمساز این شهر نیست؟ پس چرا قاتل تحویلش نمی‌گیرد؟”

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.