سارا پالسون در تریلر Run از کارگردانان فیلم Searching بازی می‌کند

17 October 2018 - 14:21

سارا پالسون (Sarah Paulson)، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی امی (Emmy) در تریلر Run محصول کمپانی Lionsgate بازی می‌کند. این فیلم توسط تیم خلاق پشت فیلم مستقل تحسین‌برانگیز Searching ساخته خواهد شد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلم Run داستان دختر نوجوانی که در انزوای کامل توسط مادرش پرورش یافته را روایت می‌کند که زندگی‌اش زمانی که درمی‌یابد مادرش رازی شیطانی را مخفی کرده متحول می‌شود. پالسون انتخاب درخوری برای ایفای این نقش است چراکه او با بازی در فصل‌های متعددی از سریال American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» سویه‌ی تاریکی از وجوه شخصیت خود به عنوان یک بازیگر را نشان داده است. باید دید که چه بازیگر نوظهوری نقش مقابل پالسون را بازی می‌کند چراکه این اثر به‌شدت به هر دوی این کاراکترها متکی‌ست و هرکسی که برای ایفای این نقش انتخاب شود باید پابه‌پای پالسون قدم بردارد و این به هیچ‌وجه کار آسانی نیست.

آنیش چاگانتی (Aneesh Chaganty) این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای که به همراه سو اوهانیان (Sev Ohanian) نوشته کارگردانی می‌کند. تهیه‌ی این فیلم نیز بر عهده‌ی ناتالی کاسابیان (Natalie Qasabian) است. تولید این اثر هالووین آغاز می‌شود و تا اواسط ماه دسامبر ادامه می‌یابد. این تیم سه‌نفره از زمانی که فیلم Searching برنده‌ی جایزه‌ی The Sloan در جشنواره‌ی ساندنس (Sundance) شد بسیار مورد تحسین قرار گرفته‌اند. این فیلم که در ماه اوت به روی پرده‌ی سینماها رفت شامل بازیگرانی نظیر جان چو (John Cho) و میشل لا (Michelle La) است. این اثر با بودجه‌ای کمتر از ۵ میلیون دلار ساخته شد به فروش جهانی ۶۵ میلیون دلار رسید.

پالسون اخیرا در فیلم پرفروش Ocean’s 8 درخشید. از دیگر پروژه‌های اخیر او می‌توان به The Post «پست» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و Carol «کارول» به کارگردانی تاد هینز (Todd Haynes) اشاره کرد. پالسون اخیرا فیلمبرداری چندین پروژه‌ی فاخر از جمله Glass به کارگردانی ام نایت شیامالان (M. Night. Shyamalan)، اقتباس کمپانی آمازون از The Goldfinch و تریلر Bird Box با حضور ساندرا بولاک (Sandra Bullock) را به پایان رسانده است. او همچنین هم‌اکنون فصل هشتم سریال «داستان ترسناک آمریکایی» محصول شبکه‌ی FX را در حال پخش دارد. پالسون برای بازی در سریال People v. O. J. Simpson: American Crime Story «مردم علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی» در قالب کاراکتر Marcia Clark برنده‌ی جایزه‌ی امی شد.

منبع:Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.