دو ستاره اصلی فیلم The Conjuring در فصل سوم Annabelle نیز حضور خواهند داشت

17 October 2018 - 19:00

اخیرا در رابطه با فیلمی که دیگر احتمالا عده‌ی بسیار کمی را شگفت‌زده خواهد کرد، بازگشت دو ستاره‌های اصلی فرنچایز The Conjuring (احضار)، ورا فارمیگا (Vera Farmiga) و پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) به سومین اسپین‌آف آن تحت عنوان Annabelle3 (آنابل۳) تایید شده است.

ددلاین خبر بازگشت فارمیگا و ویلسون را به فیلم بعدی آنابل را تایید کرد. گفته می‌شود آن‌ها همان نقش زوج شکارچی‌های شیطان و اجنه‌ی زندگی واقعی، اد و لورن وارن را ایفا خواهند کرد. این گزارش اذعان دارد که این دو بازیگر از جایگاه “یک ظرفیت حمایت‌کننده” در فیلم برخوردارند؛ که یک میزان حس خاص را به “آنابل۳” منتقل خواهد کرد. لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

همچنین ما به واسطه‌ی گزارشات ددلاین، به جزئیات جدیدی از خط داستانی فیلم پی برده‌ایم که می‌توانید در ادامه آن‌ها را دریابید.

“آنابل۳”، ششمین عنوان فرنچایز “احضار” است که پروژه‌ی آن توسط استودیو برادران وارنر برداشته شده است. داستان از این قرار است که عروسک آنابل به جایی برده می‌شود (اتاق لوازم مصنوعی) که دیگر نمی‌تواند انتقام بگیرد و خرابی به بار آورد. آنابل با حضورش شیطان اتاق را بیدار می‌کند و این‌بار دختر ده ساله‌ی وارن‌ها، جودی را مورد هدف قرار می‌دهد. جودی کوچولد در کنار خواهرش (دختر خاله‌ی نوجوانش) و دوست دختر خاله‌اش در مقابل آن عروسک شیطانی قرار می‌گیرند.

همچنین جیمز وان (James Wan)، طراح و سازنده‌ی فرنچایز “احضار” در صحبتی کوتاه درباره این امر توضیح داد که چرا سومین فصل فوق‌العاده خواهد بود:

اساسا [آن عروسک] دیگر عروسک‌های شکار شده در اتاق را بیدار و فعال می‌کند. خب حالا ما “یک شب در موزه با آنابل” داریم. [این هیجان‌انگیز نیست؟!]

بنظر کاملا واضح است که اد و لورن وارن حضور گسترده‌ای در فیلم نخواهند داشت، آن‌ها احتمالا در قسمت‌های مهم ابتدایی فیلم نخواهند بود. گویا تمرکز فیلم بر این خواهد بود که بچه‌ها (جودی، دختر خاله‌اش و دوست دختر خاله‌اش) با وجود نیروهای شیطانی ماوراطبیعی که آنابل آن‌ها را بیدار کرده است، چگونه خانه وارن را ترک خواهند کرد. این فصل از فیلم که رده سنی ۱۳ سال دریافت کرده است، باری دیگر طرفداران جوان خود را با حس ترسی آشنا مواجه خواهد کرد.

همانطور که در گزارش‌های قبلی نیز اشاره شد؛ ستاره‌ی جوان فیلم‌های Captain Marvel (کاپیتان مارول) و The Haunting of Hill House، مک‌کنا گریس (McKenna Grace) نقش جودی وارت را بازی خواهد کرد‌. پیش از این استرلینگ جرینز (Sterling Jerins) این نقش را ایفا می‌کرد. همچنین گفته می‌شود مدیسن ایسمن نیز در (Madison Iseman) نقش دختر‌خاله‌ی جودی هنرنمایی خواهد کرد.

خالق دنیای “احضار”، گری دوبرمن (Gary Dauberman) که آثار دیگری همچون آنابل ۱ و۲، راهبه و آن ۱ و ۲ را نوشته است؛ سومین فصل آنابل را خواهد نوشت. دوبرمن همچنین اولین کارگردانی خود را نیز با این فصل تجربه خواهد کرد. قرر است “آنابل۳” در تاریخ سوم جولای در سالن‌های نمایش و سینما روی پرده رود.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.