در پوستر جدید فصل سوم سریال Daredevil، شیطان خود را آشکار می‌کند

18 October 2018 - 12:00

در پوستر جدید فصل سوم سریال Daredevil که توسط حساب رسمی توییتر این سریال منتشر شده است، شیطان آماده است تا خود را نشان دهد. فصل جدید این سریال روز جمعه روی آنتن خواهد رفت. شما همراهان گرامی سینماگیمفا می‌توانید پوستر مربوطه را در ادامه خبر ملاحظه نمایید.

این سریال که در دنیای سینمایی مارول قرار دارد و براساس کمیک‌های کمپانی مارول ساخته شده، داستان مت مورداک را به تصویر می‌کشد. او فردی نابینا است که روزها به عنوان یک وکیل و شب‌ها در قالب یک مبارز به نجات جان مردم می‌پردازد و با شرورهای محله‌ی هلزکیچن در شهر نیویورک مقابله می‌کند. فصل اول این سریال عملکردی فوق‌العاده داشت و فصل دوم نیز با معرفی شخصیت پانیشر (Punisher)، سروصدای زیادی به پا کرد. بعد از آن شاهد حضور شخصیت دردویل در سریال The Defenders «مدافعان» و در کنار دیگر شخصیت‌های این گروه، یعنی جسیکا جونز (Jessica Jones)، لوک کیج (Luke Cage)و مشت آهنی (Iron Fist) بودیم.

مدتی پیش تیزر کوتاهی از این فصل منتشر شد که وضعیت روحی تاریک مورداک را بعد از اتفاقات سریال مدافعان نشان می‌داد. در پایان‌بندی سریال طوری به نظر رسید که انگار این شخصیت کشته شده، اما در حقیقت در مکانی نامشخص توسط راهبه‌ها تحت مراقبت قرار گرفته بود. هر اتفاقی که از آن زمان تا خط زمانی فصل سوم افتاده، تاثیرات زیادی روی مورداک گذاشته است؛ چون به نظر می‌رسد او دیگر نمی‌خواهد به زندگی تاریک خود در نقش دردویل بازگردد.

فصل سوم در سال میلادی جاری از طریق نتفلیکس (Netflix) پخش می‌شود و اریک اولسون (Erik Oleson) در نقش شورانر این فصل حضور دارد و به‌جای داگلاس پیتری (Douglas Petrie) و مارکو رامیرز (Marco Ramirez) قرار گرفته است. این در حالی است که استیون دی‌نایت (Steven DeKnight) شورانر فصل اول به شمار می‌رفت. اولسون همچنین وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال دردویل را به همراه درو گادارد (Drew Goddard)، جف لوب (Jeph Loeb) و جیم کُری (Jim Chory) برعهده دارد. نتفلیکس و کمپانی مارول تلویژن (Marvel Television) هم تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.