کارمن اجوجو در فیلم تریلر Rattlesnake از کارگردان فیلم ۱۹۲۲ بازی می‌کند

18 October 2018 - 13:31

کارمن اجوجو (Carmen Ejogo) با حضور در فصل سوم سریال True Detective «کاراگاه حقیقی» و دنباله‌ی فیلم Fantastic Beasts در حال اوج گرفتن است. اکنون او برای حضور در یک پروژه‌ی جالب دیگر آماده می‌شود. اجوجو برای بازی در تریلر روان‌شناسانه‌ی کمپانی نت‌فلیکس به نام Rattlesnake «مار زنگی» قرارداد امضا کرده است. این اثر توسط زک هیلدیچ (Zack Hilditch) کارگردان فیلم ۱۹۲۲ ساخته خواهد شد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

تیو روسی (Theo Rossi) و اما گرین‌وِل (Emma Greenwell) نیز در این فیلم بازی خواهند کرد. در این اثر اجوجو نقش یک مادر تنها را بازی می‌کند که پس از آن‌که دخترش توسط یک مار زنگی گزیده می‌شود کمک یک زن مرموز را می‌پذیرد. او خیلی زود مجبور می‌شود که با گرفتن جان یک غریبه‌ی کامل در شهر حاشیه‌ای تالیا (Tulia) در ایالت تگزاس (Texas) دِین خود را به آن زن ادا کند.

راس دینراستِین (Ross Dinerstein) این فیلم را از طریق کمپانی خود Campfire Banner تهیه خواهد کرد. او پیش از این با هیلدیچ و کمپانی نت‌فلیکس در فیلم ۱۹۲۲ همکاری کرده است. دینراستین تهیه‌ی آثار دیگری از کمپانی نت‌فلیکس نظیر The Package و Rebirth را نیز از طریق کمپانی خود بر عهده داشته است. او این کمپانی را در سال ۲۰۱۴ بنیان گذاشت.

اجوجو اخیرا در مقابل دنزل واشینگتن (Denzel Washington) در فیلم Roman J. Israel, Esq و همچنین در فیلم Selma «سلما» بازی کرد. سال گذشته نیز او در تعدادی از آثار ژانریک درخشید؛ آثاری نظیر Alien: Covenant «بیگانه: پیمان»، It Comes at Night و The Girlfriend Experience. از آثار آتی این بازیگر نیز می‌توان به Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald و The Voyage of Doctor Dolittle «سفرهای دکتر دولیتل» اشاره کرد. اجوجو در نهایت در فصل سوم سریال «کاراگاه حقیقی» در مقابل ماهرشالا علی (Mahershala Ali) ایفای نقش خواهد کرد.

روسی بیش‌تر برای ایفای نقش جویس (Juice) در سریال Sons of Anarchy و شیدز (Shades) در Luke Cage شناخته می‌شود. او همچنین نقش روح را در فیلم Lowriders محصول کمپانی Blumhouse بازی کرد و در حال حاضر مشغول فیلمبرداری تریلر Body Cam است.

گرین‌ول یک ستاره‌ی در حال ظهور است. از آثار این بازیگر می‌توان به Pride and Prejudice and Zombies «غرور تعصب و زامبی‌ها» و Love and Friendship «عشق و دوستی» اشاره کرد. او نقش‌های مهمی را در Shameless «بی‌شرم» و The Path بازی کرده است و به زودی در سریال The Rook نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.

منبع:Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.