جیسون بلوم بابت «اظهارات احمقانه»اش درباره‌ی کارگردانان زن عذرخواهی می‌کند

18 October 2018 - 16:03

جیسون بلوم (Jason Blum) بابت اظهارات اخیرش که در مصاحبه‌ای گفته بود «کارگردانان زن زیادی وجود ندارند و حتی تعداد آن‌هایی که حاضرند فیلم ترسناک بسازند کمتر است» عذرخواهی می‌کند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

بنیان‌گذار و مدیر عامل کمپانی بلوم‌هاوس (Blumhouse) در توییتی که چهارشنبه‌شب منتشر کرد نوشت:

از همه‌ی شما که احمقانه بودن اظهاراتم را در آن مصاحبه به من گوشزد می‌کنید ممنونم. اشتباه احمقانه‌ای مرتکب شدم. خیلی فکرنشده و نسنجیده درباره‌ی موضوعی به این جدیدت صحبت کردم، مسئله‌ای که نسبت به آن دغدغه دارم.

تهیه‌کننده‌ی فیلم جدید Halloween «هالووین» افزود که پنجاه درصد مخاطبان کمپانی و همچنین پنجاه درصد دست‌اندرکاران کمپانی زنان هستند. او به فرنچایزهای موفق با حضور زنان از جمله فیلم «هالووین»، دنباله‌ای بر فیلم ترسناک موفق سال ۱۹۷۸ با حضور جمی لی کورتیس (Jamie Lee Curtis) اشاره کرد.

او ادامه داد:

اما در همکاری با کارگردانان زن کم‌کاری کرده‌ایم و دلیلش هم این نیست که کارگردانان زن وجود ندارند. امروز از خیلی‌ها شنیدم که نحوه‌ی بیان دغدغه‌ام در قبال این موضوع بسیار ابلهانه بوده است و از این بابت عذرخواهی می‌کنم. در آینده بهتر عمل خواهم کرد.

این اظهارات برانگیزاننده‌ در مصاحبه‌ی بلوم با Polygon Interview مطرح گردید که در آن از بلوم درباره‌ی به‌کارگیری یک کارگردان زن برای ساخت یکی از فیلم‌های ترسناک کمپانی سوال شده بود. بلوم در پاسخ گفت:

ما همیشه در تلاش برای این کار هستیم. ما برای رویدادهای اخیر برای این مهم تلاش نمی‌کنیم. ما همیشه در تلاش برای این امر بوده‌ایم.

بلوم در ادامه‌‌ی این مصاحبه گفت:

کارگردانان زن زیادی وجود ندارند و حتی تعداد آن‌هایی که حاضرند فیلم ترسناک بسازند کمتر است.

او همچنین گفت که کار جنیفر کنت (Jennifer Kent) کارگردان فیلم The Babadoon را ستایش می‌کند و به او پیشنهاد ساخت فیلم داده است.

منبع:The Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.