خرس نقره‌ای فیلم جدید مایکل بی. جردن است

18 October 2018 - 16:30

مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) بازیگر فیلم‌های پلنگ سیاه و Creed در اقتباس استودیو لاینزگیت به نام The Silver Bear (خرس نقره‌ای) بازی خواهد کرد و تهیه‌کننده آن است که توسط نیکل سیتی پیکچرز تولید می‌شود و براساس مجموعه کتب مشهور درک هاس (Derek Haas) است. هاس، فیلم‌نامه نویس، کار نویسندگی را با این کتاب آغاز کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی نیکل سیتی حق ساخت این مجموعه کتاب را سال گذشته بدست آورد و فرانک بالدوین (Frank Baldwin) را برای اقتباس اولین کتاب این مجموعه در اختیار گرفت. ویشال رانگتا (Vishal Rungta)، مارک فاسانو (Mark Fasano)، آنکور رانگتا (Ankur Rungta) از نیکل سیتی پیکچرز این فیلم را در کنار Outlier Society Productions جردن می‌سازند. هاس، مایکل گارنت (Michael Garnett) و توبیاس ویمار (Tobias Weymar) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

فیلم خرس نقره‌ای داستان کلمبیاس است که آدمکش ترسناک و محترمی در دنیای جنایت می‌شود. می‌توانید خلاصه کامل داستان را در قسمت زیر بخوانید:

آغاز به کار هاس، روایت تاریکی است. وقتی آدمکش جوانی به اسم کلمبیاس می‌فهمد شغل بعدی‌اش کشتن کاندید ریاست جمهوری، اب من، است، تحت تاثیر اهمیت ملی من قرار نگرفته و فقط متوجه نقش کلیدی او در گذشته‌اش است. خیلی زود کلمبیاس متوجه می‌شود که آن‌هایی که پشت این داستان هستند، در حال پاپوش ساختن برای یکی دیگه هم هستند. کلمبیاس به کار خود ادامه می‌دهد در حالی که جزییات دستاوردها، اعصاب، هوش و تیزهوشی خود را مشخص می‌کند. سپس کاری می‌کند که خواننده متوجه شود هرچیزی نویسنده به دنبالش بوده، راوی است که غیرقابل اعتماد است و نمی‌توان به او اعتماد کرد. آن‌هایی که به دنبال داستان سیاسی در طی فصل انتخابات هستند، راضی خواهند شد.

ویشال رانگتا اظهار داشته:

از کار کردن با مایکل و لاینزگیت خوشحالیم. ما طرفدار مایکل بوده‌ایم و با اولین جلسه فهمیدیم او برای نقش کلمبیاس بسیار مناسب است.

مدیر استودیو لاینزگیت، جو درک (Joe Drake) نیز گفته:

خرس نقره‌ای داستانی است که باید روی پرده نقره‌ای دیده شود و مایکل ستاره‌ای است که مناسب این شخصیت است و ما را به دنیای سینمایی کلمبیاس می‌برد. مفتخریم که مایکل و نیکل سیتی، استودیوی لاینزگیت را برای شراکت انتخاب کردند.

جردن تهیه‌کننده پروژ‌ه‌های جدید Creed II و Just Mercy است. جردن موسس کمپانی فیلم و تلویزیون Outlier Society است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.