کیرا نایتلی در فیلم Misbehaviour نقش آفرینی می‌کند

18 October 2018 - 20:30

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که کیرا نایتلی (Keira Knightley) یکی از مهم‌ترین نقش‌های فیلم Misbehaviour را ایفا خواهد کرد. این فیلم داستان زندگی واقعی دوشیزه‌ی دنیا (Miss World) در سال ۱۹۷۰ را روایت می‌کند. لطفا تا پایان این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لفت بانک پیکچرز (Left Bank Pictures) و پث (Pathe)، تهیه‌کنندگان سریال The Crown، فیلم را به خریدارانی که در امریکن فیلم مارکت (American Film Market) قرار دارند، معرفی می‌کنند. فیلیپا لوثروپ (Philippa Lowthrope)، دارنده‌ی دو جایزه‌ی بفتا و یکی از تنها دو زنی که تا کنون برنده‌ی جایزه بفتا در بخش کارگردانی شده‌اند، کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

بعدا گوگو امباثا-راو (Gugu Mbatha-Raw) و جسی باکلی (Jessie Buckley) به فهرست بازیگران این فیلم از جمله نایتلی می‌پیوندد. جریان این فیلم در لندن و طی مراسم دوشیزه دنیا در سال ۱۹۷۰ اتفاق می‌افتد؛ زمانی‌که این برنامه با بیش از ۱۰۰ میلیون بیننده، به عنوان پربیننده‌ترین برنامه‌ی تلویزیونی در سیاره و به میزبانی باب هوپ (Bob Hope)، روی سر شهر فرو می‌ریزد.

زمانی‌که برخی مدعی می‌شوند که رقابت‌ها و مسابقات زیبایی زنان به نوعی تحقیر آن‌ها محسوب می‌شود، جنبش آزادی خواه تازه تاسیس زنان، با حمله به استیج و ایجاد اختلال در برنامه‌ زنده‌ی در حال پخش، موفق به رساندن صدای خود به دنیا و البته معروف کردن خود می‌شوند. وقتی برنامه دوباره از سر گرفته می‌شود، نتیجه آن چیزی نیست که مردم انتظارش را دارند؛ برنده آن زن سوئدی موردعلاقه جمعیتِ حاضر نمی‌شود و به جای آن برای اولین بار یک زن سیاه پوست به عنوان دوشیزه دنیا معرفی می‌شود. فقط در چندین ساعت، جمعیت جهانی به وسیله گیرنده‌های خود به وضوح مسخ شدن ایده‌آل زیبایی غربی از این انتخاب را نظاره می‌کند.

در حالی‌که سوزانا مکی (Suzanne Mackie) از لفت بانک پیکچرز و سارا-جین ویل (Sarah-Jane Wheale) تهیه‌کنندگان فیلم هستند؛ اندی هریس (Andy Harris)، ربکا فرین (Rebecca Frayn) از استودیو لفت بانک و کامرون مک کراکن (Cameron McCracken) و جنی برگارس (Jenny Borgars) از پث نیز تهیه‌‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند.

پث که حق پخش فیلم را در کشورهای انگلستان، فرانسه و سوییس در دست دارد، فروش این فیلم در بقیه نقاط جهان را نیز تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.