دمیان بیچیر به Godzilla vs. Kong پیوست

18 October 2018 - 22:12

 به گزارش Collider، پس از این‌که دمیان بیچیر (Demián Bichir) در The Nun موفقیت کسب کرد و نامزد جایزه‌ی اسکار شد، قرار است تا به جولیان دنیسون (Julian Dennison) بازیگر فیلم Deadpool 2 و برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) بازیگر Atlanta در فیلم افسانه‌ای Godzilla vs. Kong «گودزیلا در مقابل کونگ» بپیوندد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کارگردان این فیلم آدام وینگارد (Adam Wingard) است که درواقع چهارمین فیلم از دنیای گودزیلا و کونگ را پس از فیلم‌های Godzilla از گرث ادوارد، Kong: Skull Island از جوردن وجت رابرتس (Jordan Vogt-Roberts) و Godzilla: King of the Monsters از مایکل داگرتی (Michael Dougherty) را کارگردانی می‌کند. استودیو برادران وارنر (Warner Bros) این فیلم هیولایی را در ۲۲ مه ۲۰۲۰ منتشر می‌کند.

دیگر بازیگران این فیلم شامل دانای گوریرا (Danai Gurira) بازیگر فیلم پرافتخار Black Panther «پلنگ سیاه» و بازیگرانی از فیلم قبلی مثل میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، کایل چندلر (Kyle Chandler) و ژانگ زییی (Zhang Ziyi) هستند.

اگر این سه بازیگر از اتفاقات فیلم قبلی «گودزیلا» جان سالم به دربرده باشند، آنوقت یک تیم بازیگری فوق‌العاده را با یک بودجه‌ی سنگین شاهد خواهیم بود. دمیان بیچیر در فیلم A Better Life بسیار خوب درخشید و نامزد جایزه‌ی اسکار هم شد و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی مانند Weeds و The Bridge هم عالی بود. آخرین حضور او در The Nun بوده است که اکنون با مبلغ ۳۶۰ میلیون دلار، پرفروش‌ترین عنوان در دنیای The Conjuring است. همچنین این بازیگر در فیلم The Hateful Eight از کونتین تارانتینو (Quentin Tarantino) نیز هنرنمایی کرده است.

کارهای بعدی بیچیر شامل ریبوتی از The Grudge ساخته‌ی نیکولاس پسه (Nicolas Pesce) و اثری اقتباسی بنام Chaos Walking از داگ لیمان (Doug Liman) با حضور تام هالند (Tom Holland) و دیزی ریدلی (Daisy Ridley) است. او همچنین در سریال Grand Hotel. از شبکه‌ی ABC نیز حضور خواهد داشت.

اما Godzilla vs. Kong قرار است تا یک هفته بعد از فیلم Scooby Doo «اسکوبی‌دو» و دنباله‌ی فیلم A Quiet Place «یک جای آرام» و یک هفته قبل از پروژه‌ی Maleficent 2 «ملفیشنت ۲» از دیزنی اکران شود. این سبک از اعلام تاریخ اکران باعث ماندگاری بیشتر آن در ذهن می‌گردد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.