جانینا گاوانکار به فیلم Torrance اضافه شد تا در مقابل بن افلک قرار گیرد!

18 October 2018 - 23:59

بنابر گزارشی جدید از وبسایت خبری Collider، پس از حضور تحسین‌شده‌ی جانینا گاوانکار (Janina Gavankar) در فیلم Blindspotting، اکنون او یک نقش کلیدی را در فیلم Torrance از استودیو برادران وارنر (Warner Bros) عهده‌دار شده است که در این نقش او در مقابل بن افلک (Ben Affleck) قرار دارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

افلک در این فیلم نقش مردی را بازی می‌کند که در حال مبارزه با اعتیادش به الکل است و تلاش می‌کند تا مربی بسکتبال یک تیم دبیرستانی باشد. اما گاوانکار در این فیلم نقش همسر سابق افلک را بازی می‌کند که هنوز به او اهمیت می‌دهد. آل مادریگال (Al Madrigal) بازیگر Night School نیز در نقش دستیار مربی، در کنار افلک خواهد بود. این گزارش همچنین اذعان دارد که میکائیلا واتکینز (Michaela Watkins) بازیگر Casual امکان دارد تا نقش خواهر افلک را بازی کند که البته این موضوع هنوز تایید نشده است.

گوین اوکانر (Gavin O’Connor)، کارگردان Warrior، روی صندلی کارگردانی این فیلم هم خواهد نشست و فیلم‌نامه هم به قلم برد اینگلسبی (Brad Ingelsby) نویسنده‌ی Out of the Furnace نوشته خواهد شد. گفتنی است فیلم Torrance قبلا با عنوان The Has-Been شناخته می‌شد. تهیه کنندگان فیلم گوردون گری (Gordon Gray)، جنیفر تاد (Jennifer Todd)، راوی مهتا (Ravi Mehta) و اوکانر خواهند بود و مدیسون آینلی (Madison Ainley)، مارک سیاردی (Mark Ciardi) و اینگلسبی تهیه کنندگان اجرایی آن هستند. تولید فیلم قرار است اواخر همین ماه کلید بخورد.

گاوانکار در فیلم Blindspotting توانست به خوبی در مقابل دیوید دیگز (Daveed Diggs) و رافائل کاسال (Rafael Casal) بازی کند و شایسته‌ی این است که در این فیلم استودیویی به عنوان یک بازیگر اصلی حضور داشته باشد. این پروژه بنظر می‌رسد یک تیم بازیگری متنوع دارد و همچنین فیلم خاصی هم برای افلک است؛ چراکه داستان زندگی او به شخصیتش در این فیلم بی‌ربط نیست.

اگر بخواهیم از کارنامه‌ی بازیگری گاوانکار بگوییم، او در سریال‌هایی مثل True Blood از شبکه‌ی HBO و The L Word از Showtime و The Mysteries of Laura از NBC و Sleepy Hollow از فاکس؛ همچنین سریال معروف Arrow از CW و بالاخره The League از FX حضور داشته است. جدای از Blindspotting او در فیلم The Vanishing of Sidney Hall از A24  نیز هنرنمایی کرده است.

شایان ذکر است که گاوانکار یک موزیسین هم هست و اولین بازیگر زن بود که وارد توئیتر شده است (سال ۲۰۰۶ عضو شد) و آخرین نفری است که برای فیلم Attack of the Show دز دسامبر ۲۰۱۲ مصاحبه شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.