کار فیلمبرداری کریس همسورث در اسپین‌آف Men in Black به پایان رسید

18 October 2018 - 23:00

کریس همسورث (Chris Hemsworth) رسما کارش با فیلمبرداری اسپین‌آف Men in Black «مردان سیاه‌پوش» به پایان می‌رسد. این فیلم که توسط اف گَری گرِی (F. Gary Grey)، کارگردان فیلم‌های Straight Outta Compton و Fate of the Furious و براساس فیلمنامه‌ای از آرت مارکوم (Art Marcum) و مت هالووی (Matt Holloway) ساخته می‌شود بر روی دو مأمور عملیاتی یعنی مأمور اچ (H) و مأمور ام (M) که مقرشان در لندن است تمرکز دارد. مشخص نیست که این فیلم چگونه با مجموعه‌فیلم اصلی ارتباط خواهد یافت اما مأمور کِی (K) با بازی تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) و مأمور جِی (J) با بازی ویل اسمیت (Will Smith) در این فیلم حضور ندارند. اما این‌که اِما تامپسون (Emma Thompson) نقش مأمور او (O) را بار دیگر ایفا می‌کند به این معناست که میان این قسمت جدید و مجموعه‌ی اصلی ارتباطاتی خواهد بود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره‌ی پیرنگ این فیلم در دست نیست اما ظاهرا مأموران این فیلم وارد یک معمای جنایی می‌شوند که آن‌ها را به سفری در سراسر کشور روانه می‌کند. لیام نیسون (Liam Neeson) در قالب رئیس شعبه‌ی انگلیس سازمان به این فیلم می‌پیوندد. دیگر بازیگران این فیلم ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) و رِیف اسپال (Rafe Spall) هستند که هنوز نقش‌های‌شان در این فیلم مشخص نیست.

همسورث امروز در صفحه‌ی اینستگرام خود مسرورانه اعلام کرد که کار فیلمبرداری او در فیلم جدید «مردان سیاه‌پوش» به پایان رسیده است. با توجه به روال حاکم بر هالیوود این احتمال وجود دارد که صحنه‌هایی از این فیلم دوباره فیلمبرداری شوند و این بدان معناست که شاید همسورث برای انجام کار اضافی به لوکیشن فیلمبرداری بازگردد. این بازیگر همچنین اخیرا فیلمبرداری دوباره‌ی برخی از صحنه‌های فیلم Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» را به پایان رساند که اوایل ماه گذشته آغاز شد و هفته‌ی گذشته به پایان رسید.

با توجه به این‌که تاریخ اکران فیلم «مردان سیاه‌پوش» هشت ماه دیگر است مشخص نیست که چه زمانی طرفداران این فیلم اولین تصویر رسمی از مأمور اچ و مأمور ام نصیب‌شان خواهد شد. تاکنون تنها تصاویر گذرایی که مردم از این پروژه دیده‌اند از طریق پست‌های همسورث و تسا تامپسون (Tessa Thomson) در فضای مجازی بوده است. کمپانی سونی هنوز هیچ تصویری از این اثر در راستای بازاریابی آن منتشر نکرده است. معمولا یک تریلر یا پوستر به مناسبت پایان یافتن فیلمبرداری منتشر می‌شود و این بدان معناست که ممکن است به زودی این اتفاق روی دهد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.