سریال تلویزیونی High School Musical بازیگر اصلی خود را برگزید

19 October 2018 - 14:07

کمپانی دیزنی (Disney) بازیگر نقش اصلی خود برای سریال تلویزیونی High School Musical: The Musical را پیدا کرده است: بازیگر تازه‌‌وارد جاشوا بَسِت (Joshua Bassett). این سریال براساس فیلم‌های تلویزیونی فوق‌العاده محبوب شبکه‌ی Disney Channel ساخته می‌شود که با فیلمی آغاز شدند که در سال ۲۰۰۶ به روی آنتن رفت. فیلم High School Musical 2 همان الگو را دنبال کرد اما با رشد محبوبیت این سری‌فیلم قسمت سوم آن به اکران سینمایی رسید. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

سه‌گانه‌ی High School Musical حرفه‌ی بسیاری از بازیگران موفق کنونی را شکوفا کرد. زک اِفران (Zack Efron)، بازیگر نخست فیلم اصلی از سال ۲۰۰۲ به بازیگری مشغول بود اما حضور او در قسمت اول High School Musical او را به جایگاه ستارگی پرتاب کرد. افران از آن زمان تاکنون حرفه‌ی حضور در Disney Channel را پشت سر گذاشته و در سری‌فیلم‌های Neighbors «همسایگان» و همچنین فیلم نامزد اسکارِ The Greatest Showman ایفای نقش کرده است. ونسا هاجنز (Vanessa Hudgens) و اشلی تیسدِیل (Ashley Tisdale)، بازیگران زن اصلی این سری‌فیلم‌ها نیز پیش از حضور در High School Musical تجربه‌ی بازیگری داشتند اما پس از حضور در این فیلم‌ها بود که به جایگاه ستارگی (Celebrity Status) رسیدند. دیزنی در فیلم اول از بازیگران گمنام استفاده کرد و به نظر می‌رسد که رویکرد مشابهی را در این سریال تلویزیونی در پیش گرفته است.

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) جاشوا بست برای ایفای نقش اصلی در سریال High School Musical انتخاب شده است. بست نقش ریکی (Ricky) را ایفا خواهد کرد که برای حضور در نمایش High School Musical در دبیرستان خود تست می‌دهد تا مجددا علاقه‌ی دوست سابق خود نینی (Nini) را جلب کند. بست نسبتا بازیگر تازه‌کاری‌ست و اولین حضور او به سال ۲۰۱۵ در فیلم کوتاه Limbo برمی‌گردد. او همچنین در Game Shakers و Stuck in the Middle ایفای نقش کرده است.

این اعلان درباره‌ی سریال High School Musical بسیار جدید است از این رو اطلاعات زیادی درباره‌ی آن در دست نیست. تا این لحظه بست تنها بازیگری‌ست که برای حضور در این سریال انتخاب شده است. اما اطلاعات مربوط به دیگر کاراکترهای این سریال در ماه دسامبر منتشر شد. فصل اول این سریال ده قسمت دارد و از طریق سرویس پخش جدید کمپانی دیزنی منتشر خواهد شد. این پلت‌فرم جدید Disney Play نام خواهد داشت و محصولات انحصاری کمپانی دیزنی را منتشر خواهد کرد. این سریال توسط تیم فدرلی (Tim Federle) نویسنده‌ی Ferdinand نوشته خواهد شد.

انتخاب بازیگران نسبتا جدید برای سه فیلم نخست این مجموعه جواب داده است بنابراین محتمل است که دیزنی بتواند آن موفقیت را با این سریال تلویزیونی نیز تکرار کند. سریال High School Musical منحصرا از طریق پلت‌فرم Disney Play منتشر می‌شود که این موضوع می‌تواند تعداد افرادی را که این سریال را می‌بینند محدود کند چراکه خیلی‌ها حاضر نیستند که برای یک سرویس پخش جدید دیگر پول بیش‌تری پرداخت کنند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.